Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Populärt att vara

Postat av myr3N den 8 Augusti 2008, 12:53
19 kommentarer · 75 träffar
Stör mig på en sak som fan ska ni veta.. jag kan inte förstå att det blivit populärt att vara GAY/BI, det har gått över till en jävla trend nu ju, alla jävla snubbar som sminkar sig & klär sig som tjejer (emo/goth), visste vi ju redan inte hade normal läggning, men nu när söta tjejer finner morshans kajal & börjar.. kan bara dra ett exempel, en brud på min gamla skola blev "emo", 2 veckor senare sa en äldre kompis, vänta du bara tills hon går ut med att hon är "lesbisk eller bi", dagen efter berättade hon för klassens tjejer att hon var lesbisk... hur som hellst så blev det att hon hånglade med en tjej på fyllan, sen har hon haft åtskilliga pojkvänner, så då bestämde hon sig för att. vafan, nu är jag BI istället då så mina m8's fortfarande ser upp till mig.

ser också 12-13-14 åriga tjejer på stan, sminkade helvita i ansiktet, hatar livet, men varför?

"ingen förstår dem" så dom blir lesbiska föratt göra hämd på föräldrarna? haha vafan.. i den åldern har man inte koll på något.

Att dom hällre sitter på torget & röker, samt hånglar med varandra än att gå i skola sabbar ju bara för dem själva.

Jaja, ordet är över till er!

Diskution, Har det blivit överdrivet?, Är det en trend att vara gay/bi?

Vad tycker ni om det?

Vad tycker ni?

63 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..