Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

chicks

Postat av viktigpetter12 den 7 Augusti 2008, 04:41
8 kommentarer · 21 träffar
yo män

nu är det såhär att jag verkligen suger på hur tjejer fungerar.

är tyst om min ålder, men i min ålder har nästan de flesta en flickvän(inte jätteseriösa förhållanden dock), men jag har inte haft någon i hela mitt liv.

Många säger att jag har utseendet, själv tycker inte jag att jag ser bra ut men jag tror det största problemet är att jag inte har något gemensamt med dom.

Jag umgås bara med tjejer när de känner kompisar till mig, då kan jag väl lägga in en stöt, det har kommit någon vart någon enstaka gång, men det har bara tynat iväg eftersom att vi helt enkelt inte kommer på nåt att göra.

Så, nån yeslifer borde det finnas där ute, som kan berätta vad man kan göra för att vara intressant och dela intressen med tjejer -___-

och ja, whinetråd :<

och ja, nolifer

edit: bör tilläggas vilken sorts "grupp" jag umgås med.

jag har ingen kontakt med fjortisar/"stekare"/skejtare alls, i min krets är de flesta emos/jrockare/hårdrockare(det sistnämnde är de jag umgås mest med), så alternativ som "dra på elverket, drick dig råfull o knulla" funkar inte.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..