tjeena. minns inte vad filmen heter på youtube så jag frågar här. det är en liten kille på typ 11 år som lirar en känd låt/solo. han har även en keps på sig. ^.^ vore nice om någon kan länka filmen här. puss och sånt!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Hoppas du avinstallerade de gamla drivrutinerna innan du satte i ditt nya kort? 8-pin ska du inte ha kunnat koppla in ens. Skaffa en adapter från en stor vit jävel till 6pin. ska alltid ligga 2st i kartongfan du fick med.
#3 Okej det verkar vara den billigaste lösningen! Tack!
#4 Ja jag avinstallerade dom, fick inte med någon!
#5 Fick med en som gör 2st 6pin till 1 8pin!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
eller ett nytt nättagg
#4 Ja jag avinstallerade dom, fick inte med någon!
#5 Fick med en som gör 2st 6pin till 1 8pin!
Och framför allt: Vilket nätagg?
Alt. Langa bilder på kontakterna.
#9 Vet redan vad problemet är behöver en till 6 pin ska fixa det imorgon kommer med update om det fungerade eller inte?