1
Förundrad!
Postat av organiZm den 4 Oktober 2003, 14:01
27 kommentarer · 93 träffar
Sitter här o slöar framför burken,kollar igenom forum trådarna. ser några trådar med FPS tips och någon tråd från någon som precis börjat spela CS som frågar nåt som han vill ha hjälp med! Då dröjer det inte länge förrän kommentarerna poppar upp "är du NOOB lr" "jävla 14ortis fattar du ingenting" o.s.v ,detta finns på ungefär varje tråd som jag har läst . Jag frågar mig själv varför dessa personer som bevisligen inte tillför nåt till tråden ska skriva överhuvudtaget,jag ser då ingen anledning. Vill nån ge ett tips eller få hjälp ska väl den personen inte få skit för det,vad vissa inte förstår är att det i förlängningen kommer att bli så att såna som är "nya" inom CS inte kommer att våga fråga om hjälp för dom är rädda för att bli idiotförklarade.Har man synpunkter på tex någons FPS tips eller va det nu är så skriv nåt konstruktivt istället för att slänga ur sig en massa skit. SKÄRPNING!! Hjälp istället för stjälp. Jag kommer nog få skit för detta men det bevisar bara att jag har rätt!!