Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förstörde biljardduk, vad göra?

Postat av VikarieN den 6 Augusti 2008, 00:23
77 kommentarer · 5 708 träffar
Tjenare Fragbite, VikarieN här igen.

Ska berätta om en sak som hände tidigare idag, ganska skämmigt enligt mig men vi får se vad ni tycker.

Jag var nere på Biljardsalongen nere på stan och lirade lite biljard (ganska självklart) med en polare. Vi betalade, valde ett bord och tog 2 st köer(?)(dom pinnarna man använder till att skjuta den vita kulan med). Vi singlade slant om vem som skulle få spränga, jag valde krona han valde det adra typ klave(?). Vi flippade kronan och det blev vinst för mig, alltså kronan uppåt.

Jag placerade den vita kulan rätt och skulle precis spränga då jag plötsligt får något ryck, ingen aning vad som orsakade det, men iallafall så orsakade detta ryck att jag körde köet(?) rätt ner i duken på bordet och det blev ett hål i duken, ungefär 4 cm långt.

Jag fick panik och slängde köet(?) och sprang där ifrån med all världens fart, inte vill jag betala för en helt ny duk, ingen aning om vad de kostar men jag förmodar att de är ganska dyra.

Vad tycker ni jag ska göra, ska jag gå tillbaka och erkänna att det var jag? Jag börjar nämnligen få lite skuldkänslor, det känns lite taskigt att förstöra ett av deras bord och sedan bara springa därifrån.

Vad skulle ni gjort om ni var i min situation?
Har något liknande hänt er?

Hjälp mig fragbite!

En förvirrad Vikarie(N).
Föregående tråd
Nästa tråd

77 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 77 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..