Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

lurad innan fest.

Postat av POCKETKING den 4 Augusti 2008, 21:03
61 kommentarer · 69 träffar
Kvällen började helt underbart, kommer hem.. skulle idag ut på en fest i norra mantorp som ligger en bit utanför linköping i östergötlands län. på väg ner till festen mötte jag ett gäng 40+ kanske. dom kommer fram och skakar hand, en av männen (dom var 2) kom fram och bad att få låna min ficktelefon (mobil).

jag: aa sure visst liksom, waht can hapend? så jag gav killen min ficktelefon och han slog ett nummer, och pratade med någon på ett annat språk.. o sen gav han tillbaka telen till mig och sen vare inget mer med det.. Efter en månad kom min abonemangsräkning. Och till min stora förtvivlan låg räkningen på ca 30 kr för ett samtal? JAG LIKSOM BAH. WhAAT? och just det samtalet som han ringde i och med att jag inte kände igen numret på något sätt. :S Vad skulle ni göra?

1. Söka upp honom o puckla pån?

X. Söka upp honom på stan o fråga vf det kostade så jävla mycket?

2. Något annat, motivera ditt svar tack!

PLS: Många tror nog att detta är en oseriös tråd men det är det inte.. jag känner mig väldigt diskriminerad.

Vad skulle du gjort?

93 personer har röstat
Föregående tråd

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..