Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

P12 vs FB?

Postat av FuskarN ^ den 4 Augusti 2008, 00:22
49 kommentarer · 363 träffar
P12? E det en myt eller legend? Det e kanske rentav sanning?

Många av dagens trådar här på vårt kära forum e mer eller mindre logiska, myTer eller bara rent av jobbiga. Det verkar som P12 har åter börjat sprida sig längst FB's väggar och skriver om ungdomens dagar och skriver om alla deras problem med hop om att den äldre FB'arn ska skriva av sig och svara med värdighet på dessa trådar som P12 vill ha svar på.

Att vara P12 i dagens samhälle verkar gå ut på att supa och slåss, att inte respektera de äldre och bara vara kaxiga. Att de sedan vill ha hjälp med deras problem verkar inte alltför logiskt när det e att P12 har skapat problemen själva.

Vad är det som gör att dagens P12 har gått åt hel-ete? Varför kan inte P12 respektera de äldre och bara vara kaxiga? Att de sedan vill ha svar på deras problem som de har åstadkommit själva verkar inte heller någolunda friskt?

Diskutera; Varför e P12 som dem e idag? Varför e de kaxiga?

Hur kommer det sig att allt handlar om att supa? Och varför ska vi hjälpa dem när dem har problem?

#2 Varför skulle jag vilja göra något som han har gjort? :S

#3 Whoa, det E synd om dig som stör dig över nåt sånt litet :/ Varför bryr du dig? Å ifall du bryr dig så mkt så kan jag lika gärna be om ursäkt. FÖRLÅT...

#11 Där har vi en typisk P12 som tror att han äger allt.. hoppas nån hoppar på dig snart så får vi se vem som e lika kaxig! Lol, noob..

#15 Här har vi någon smart person, oh.. äntligen nån som har bra och sköna åsikter! Tack mannen för att du kommenterade!

#16 Ok, här finns det någon som vill skjuta mig..Ifall du inte gillar tråden, så bry dig inte om att kommentera? Undrar en sak.. e du P12?

#18 En tvättäkta P12, är ser ni vad jag pratar om...

#47 Your shipment of fail has arrived...

Är du P12 eller yngre?

159 personer har röstat
Föregående tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..