Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

övertala om trimma moppen helt :/

Postat av removedd den 3 Augusti 2008, 19:17
46 kommentarer · 2 827 träffar
hej , köpte min beta rr förra året och det som fick mig att köpa den var att den går utavbarah*lvete när man tagit bort pluggen i kröken.

Köpte den, körde ett par 100mil original men efter ett tag tänkte jag att jag hade lärt mig att köra tillräckligt bra / funuftigt och pappa hade sagt att när jag kört 100min så fick jag ta bort den.

Så några dagar efter det åkte jag drog te nåra polare och tog bort pluggen kom hem lagom te middan och efter middagen skulle pappa låna moppen te sin träning för han hade blivit av med körkortet :/

Jag tänkte att det var bra att han visste at den var trimmad så jag tog me mig han ut i garaget och berättade läget :@ men just då kom morssan instörtande och skriker " har han trimmat den ?"

Pappa kunde inte då mer att göra en att säga mendu fick ju inte trimma aja jag hinner inte med detta nu så åkte han iväg efter ssom han typ inte brydde sig om den var trimmad.

Pappa hade ju sagt att jag fick dra pluggen men som han själv berättade senare för mig var att jag inte fick dra hela pluggen :|

så nu kör jag halvpluggad = egen gjord metall platta som fungerar som litenstrypning och den stryper allt axx men toppfarten ligger runt 82km/h. :/

Varje gång jag frågar han om jag får ta bort den helt , pluggen altså så säger han bara " men det e ju trimmning och det e olagligt o då gäller inte försäkringen "

men den gäller ju inte nu heller efterssom den e lite trimmad pappa säger jag då .

När jag säger de ändrar pappa sig och säger istället " men mamma vill inte att vi trimmar den och om vi gör de endå kommer mamma aldrig att förlåta mig :/"

?Min fråga är nu då :/ hur skall jag säga för att få ta bort den helt :/?

har redan sagt några av dessa :

menalla andra kör trimmat

jag hinner inte med mina kompisar

det e inte kul för man kan inte köra i skogen för den e för slö

### hur gjorde ni när ni hade moppe , ni som var sugna på att trimma menar jag ###
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..