Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur blir jag av med tjejen?

Postat av Wobbl den 3 Augusti 2008, 02:58
28 kommentarer · 75 träffar
Hej FB!

För att göra en lång historia kort så har jag spänt på min lillasysters kompis ett par gånger nu (hon är 15, jag 17) och jag är helt säker på att hon gillar mig medans jag inte känner något alls för henne utan bara vill doppa när jag har tråkigt. Så när jag känner för det så ringer jag henne, och hon kommer hit och sover, och det jag nu frågar är hur jag ska bli av med henne dagen efter på bästa sätt? Idag tex. så fick jag sitta och titta på "Älskling vi krympte barnen" i typ en halvtimme innan hon stack, jag pallar fan inte. Jag och mitt ex gjorde nyligen slut efter ett 18 månaders långt förhållande och det sista jag letar efter just nu är en ny brud.

Men samtidigt vill jag inte göra denna flicka ledsen, eftersom att hon är som sagt min lillasysters polare, och syrran är redan skitsur för att jag satt på henne, och hon skulle nog bara bli ännu argare om hon får reda på att jag bara utnyttjar henne.

Så jag undrar alltså om ni har några förslag på bra ursäkter till varför hon måste gå hem dagen efter, och även ifall ni tycker det jag gör mot henne är omoraliskt, eller bara helt OK?

Puss

Har du legat med någon av dina syskons kompisar?

60 personer har röstat

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..