1
Fragbite delta i PRIDEparaden nästa år?
Postat av camino den 2 Augusti 2008, 18:06
34 kommentarer · 28 träffar
Hej grabbar och flicks! Idag var jag inne i stan (Stockholm) och kollade på prideparade. Det var då det slog mig att nästan alla stilar representeras i denna parad. Nästan alla förutom gejmers!
Jag tycker att fragbite borde ansöka om att få vara del av prideparaden 09. De skulle säkert bli en massor driv men samtidigt skulle de som verkligen är homosexuella gejmers verkligen kunna stå för de. De skulle få visa sig öppet, utanför sina rum med neddragna rullgardinger.
Vi skulle kunna ha banderoller där det står saker i stil med "Homogaymers" eller kanske bara "Gaymers" och kanske även nåt i stil med "kom ut ur chattgarderoben". Detta skulle säkert många homosexuella gejmers uppskatta då de får en chans att bli accepterade i den annars så homofoba datormiljön.
Så vad tycker ni? Skall fragbite ställa upp i Pride 09?
edit: alltså jag är inte bög, men jag har en kompis i min clan som är det.
Jag tycker att fragbite borde ansöka om att få vara del av prideparaden 09. De skulle säkert bli en massor driv men samtidigt skulle de som verkligen är homosexuella gejmers verkligen kunna stå för de. De skulle få visa sig öppet, utanför sina rum med neddragna rullgardinger.
Vi skulle kunna ha banderoller där det står saker i stil med "Homogaymers" eller kanske bara "Gaymers" och kanske även nåt i stil med "kom ut ur chattgarderoben". Detta skulle säkert många homosexuella gejmers uppskatta då de får en chans att bli accepterade i den annars så homofoba datormiljön.
Så vad tycker ni? Skall fragbite ställa upp i Pride 09?
edit: alltså jag är inte bög, men jag har en kompis i min clan som är det.
Pridebite 09?
104 personer har röstat