Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

glömma tjejen

Postat av affinho den 2 Augusti 2008, 16:02
18 kommentarer · 22 träffar
hej, jag undrar: vad gör man för att glömma en brud? tjejen i fråga har jag varit tillsammans med i 15 månader fram och tillbaka. den enda som inte fattar vad hon gör fel är hon själv. alla kompisar, folk på fester undrar hur jag orkar. jag ställer upp för henne, men vad får man tillbaka? skit! senast igår, jag hade en liten fest här hemma med ca 30 pers. på hennes bdb hade jag läst "den enda jag tänker på är dig, men varför? vi har ju knappt träffats", jag frågade henne om det var den killen jag trodde det var. men fick ett nej till svar. iallafall så kom han på festen igår. och dom strulade sönder. så jävla jobbigt att se. idag är det ett jävla liv mellan mig och henne på msn. jag tycker att hon har dålig respekt mot mig som håller på såhär så tätt inpå att vi gjorde slut. jag älskar henne fortfarande ju. hon kan väl ha lite överseende?

Nu vill jag iallafall försöka komma över henne. jag vet att det inte blir lätt. men jag måste försöka. har mått så jävla dåligt under vissa perioder. Jag vet att det är bra att vara med polarna. men de jag umgås med är i bulgarien på partyresa, och en annan som jag snackar mkt med är kock så han jobbar jävligt taskigt :/

en liten edit:

har snackat lite med tjejen. men de blev ett jävla liv. känns faktiskt rätt gött att slippa henne. hon verkar svinkär i den här killen. men det sköna är att jag vet att han åker till usa i ett år, åker nog i veckan. den enda hon umgås med i vanliga fall är mig, ingen annan. ska bli najs o dissa henne sen när hon kryper efter mig :D har dessutom spanat in en brud i grannstaden (!) nytt ragg
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..