Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lantrubbel!

Postat av partygurra den 2 Augusti 2008, 03:51
6 kommentarer · 52 träffar
Hejsan fragbite! Nu sitter jag, eder tillgivne Gabyboya, här på fragbite igen.

Efter en tids frånvaro pga. personliga anledningar tänkte jag berätta lite om en lanhändeldse som gjorde mig lite ledsen.

Jag och min klan, vi kan kalla den HSpuffizarna.swe kände efter ett par timmars hårt praccande att vi behövde en paus. Så jag och min mycket goda vän, åtminstonde vad jag trodde, Sebastian la oss i en säng för att mysa lite. Efter lite smått ointressant småprat kom vi in på ämnet tjejer! Sebastian hade tydligen spanat in lite fina chicks i skolkatalogen som till min förvåning gick i min klass (!).

Så där låg vi och pratade om diverse sexuella drabbningar när Sebastian tillslut kort avslutar samtalet med att säga att det känns väldigt fel att prata tjejer med sin internetkompis, och där i ligger problemet!

Jag, eder tillgivne Gabyboya, har både umgåtts med och känt Sebastian en längre tid, även utanför internetvärlden. När han sedan snäser åt mig sådär blir jag ärligt talat förtvivlad.

Nu undrar jag om jag borde prata med Sebastian och berätta att jag gärna agerar mer än internetvän eller om jag ska hålla mig till de få, icke så häftiga men väldigt trevliga, vänner jag har.

Eftersom jag har svårt att få kontakt med folk får ni gärna skriva ner exakt vad jag bör säga till Sebastian, så kan jag öva in det.

/Gabyboya^olycklig&förtvivlad

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..