1
vill hon ha mig tbx?
Postat av Ralphwiggum den 2 Augusti 2008, 02:42
156 kommentarer · 225 träffar
hallu... Nu ska jag berätta lite om mig själv och en flicka jag blev förälskad i :) Ni behöver inte läsa om ni inte vill men men..
Allt började för Ungefär 3 År sedan..
Vi hade nämligen upptäckt Öl Sprit osv.. Så for upp till stan och skulle börja festa.
Direkt när vi Kommer till stan ser jag en brud som jag tycker ser jävla bra ut :D
Så vi drar dit och sätter oss och börjar snacka osv. Hon verkade väl inte så intreserad av mig då kanske men men..
Sen kommer det nån jävla cp brud som börjar skrika till min polare.. han kännde tydligen henne från förut så han börjar skrika jävla hora osv. sen får idioten sitt huvud nerdunkat i "scenen" som vi satt vid :P Så vi gick väl vidare jag tjejen och några till.. Kvällen kom och vi åkte hem med våra mopeder.
När jag kom hem kom jag på att jag hade nog sett den där bruden på lunarstorm Lol. Så jag skrev en ":O Det är ju du :D"
Fick svar dagen efter och jag fick hennes msn osv. så sa hon att jag skulle komma upp till stan osv.
Så jag och en polare åkte upp. tog ett bra tag efterssom att min polare hade en jävla kines moppe som gick i typ 30 :P.
Vi anlände till stan och jag ringde bruden. min polare fick åka och hämta henne där hon bodde för jag hade inte så mkt bensin.
Hon kom dit iaf och vi umgicks och festade och hade kul:)
Det började bli kväll så jag Skulle åka hem (fyllekörning jag vet idiot jag).
kom hem och jag ringde henne och sa att hon skulle sitta vid msn så vi kunde snacka och så :)
Hon frågade om jag skulle åka upp till stan imorgon också..
Självklart var man ju typ "kär" så man sa ju JAAA:D dirr liksom.
Hon skulle sova och jag skulle ringa henne dagen efter, jag tog inte moppen denna gången För man ville ju inte vara helt dum i huvudet..
iaf så började vi dricka lite som vanligt. och denna dagen Drack även hon. vi pratade och hade trevligt men höll inte på något alls under dagen. tiden går fort när man har roligt så vipps så var det kväller. jag skulle ringa mor min och hon skulle hämta mig.
Och då kom den stora frågan. hon stog och tänkte efter och jag frågade : va tänker du på?
- tror du jag får sova hos dig ikväll? :)
jag:- Klart du får :D
var skitglad men försökte dölja det:P
iaf som kom min mor och vi åkte hem.
när vi kom hem så la vi oss i sängen och drog igång en film :)
Låg brevid varandra och armarna nuddade varandra osv.
Sen efter ca 5 minuter börja vi prata lite och helt plötsligt ligger vi och strular. Vi tänkte då Nussa mend et blev inget av för jag hittade inte mina kådisar. ATTANS ! :D
aja vi bestämmde oss för att inte skaffa barn idag iaf.
Nästa dag ringde hon sin mor och frågade om hon kunde sova hos mig idag igen. och som tur var fick hon det :)
Vi Gjorde inte mkt under dagen, var ute och träffade mina polare osv :)
När vi kom hem till kvällen ser jag ju förfan att kådisarna ligger på tv'n :S lite knäckt vart man :P
- Nämen titta vad jag hittade :D
- Haha, mm :)
Vi la oss. kollade på film. sen rök kläderna av och vi nussade förfan i 2 och en halv timme. Sen klarade jag fan inge mer :P..
aja Tänker hoppa fram som fan nu. har ju skrivit ganska mkt :P
Sommaren gick och vi var kära.
En dag bestämmde vi oss för att festa i stan igen.. hade punka på moppen så kunde inte åka egentligen. tjatade på farsan och han åkte ner och köpte ny slang osv 5 minuter innan det skulle stänga. Det var det här som skulle förändra mitt liv..
Vi åkte till stan och festade hade kul osv. vi skulle sova hos en av hennes kompis. Vi hade nu varit tillsammans ett tag.
jag var inne i stan och drack lite. Hon hade dragit tilld en där bruden och det var fest Där. jag ringde och sen skulle jag åka och hämta henne.
körde ungefär 2 kilometer sen möter jag en moped. och ser att det är min flickvän då :) Hon hoppar på moppen osv. jag som var skit trött och lite full ville ju åka hem och sova.
men hon ville bara in till stan en sväng och hälsa på folk osv. och efter ett tags tjatande så bestämmer vi oss för att åka in.
Vi åker som vanligt jag hade ju bara en hjälm Och en gentleman som man är så gav jag den till henne :)
Vi åkte ungefär i en 70 inne i stan. Kommer till en korsning där det är högertrafik. jag ser en bil som står still så jag tänker.. aja men vafan då fortsätter jag då.
Åkte Fort som en idiot sen ser jag att bilen börjar åka skitsnabbt framåt. Helvete skriker jag och försöker väja undan. men det är försent. bilen åker rakt in i mitt underben och jag flyger ungefär 10 meter åt helvete upp på en trotoarskant (stavning?)
iaf och hon Flög av och rullade iväg. folk kom springandes från alla jävla håll och var helt hysteriska. jag som inte fattade hånting skulle resa mig upp men känner att någon trycker ner mig i bröstet mot backen.
Sen här man helt plötsligt att nån fjortisjävel skriker.
: KOLLA FOTEN AAOUA..
kollade ner och vafan ser jag? jag har ju förfan knappt någon fot kvar ! den hängde i en liten jävla skinnbit.
Jag fortsätter vara lugn men min flickvän springer iväg nånstans.
Sen kommer hon tillbaka gråtandes och säger att allt är hennes fel osv för det var hon som tjatande om att åka in till stan..
jag Ligger där och säger : nej men lugn det är inte ditt fel osv..
ambulansen kommer och dom bär in mig.. däckade senare i ambulansen och vaknar upp i falun där morsan och farsan står utanför ambulansen.
Dom säger att skadan är för stor så jag måste flyttas till uppsala direkt.
Färden börjar och jag somnar igen..
Vaknar upp 2 dagar efter i en sjukhussäng.
- har du kollat på ditt ben David? Sa min mamma.
jag satte mig upp och spydde och sedan tittade jag på mitt ben..
tankarna snurrade runt i huvudet och jag vart illamående som fan.. jag har ju förfan fått en "ställning" på benet.. äh shit.
jag ligger på sjukhus i ett bra tag och min flickvän är där vid mig osv :)
jag förflyttades sen till falun.
Fick även en bärbar dator och direkt jag loggar in skriver fan alla jag har på min lista.
Sen skriver nån. Är det sant det där med "min flickvän"
vadå frågar jag?
- ja att hon har varit otrogen.
jag vart såklart as arg och ringde henne direkt och frågade om det var sant..
Hon nekade som fan och sa nej det är inte sant och bla bla..
Men lyckades klämma ut det ur henne iaf.
Jag gjorde slut dirr och la på.
jag kommer ut från sjukhuset och det går ungefär 1 år.
jag har ju inte gjort mkt under den tiden eftersom jag hade ont i benet och gick på medeciner osv, bara suttit vid datorn.
jag Loggar in på msn och då skriver hon. Ja min gamla flickvän.
Blablanått Säger: Hej :) Hur är det med dig?
David säger: hej:) Det är väl bra hur är det med dig?
Vi snackade och allt verkade bra. Sen vill hon se mig i cam .
jag drar igång camen och det första hon skriver är.
- Det är ju inte david :O
jag hade ju fan blivit skitsmal när jag låg på sjukhus. hade ingen lust att äta godis mat eller nått alls typ.
iaf så var hon med en kompis Och hennes kompis börjar skriva,
- Alltså hon är skit kär i dig :) hon saknar dig. hon pratar bara om dig!
- aha:O okey :P
jag var iofs skitglad men ville inte visa det precis ;)
Hon skrev att ja imorgon ska jag komma och hälsa på dig.
Hon kom dagen efter och vad hände? jo vi vart tillsammans igen :)
Vi hade aldrig tråkigt. aldrig var vi sura eller så . allt var på topp.
För 3 månader sen hade vi varit tsm i 1 år.
jag skulle få ta Bort ställningen och allt jag hade på benet.
hade nu skruvat ut över 21 cm Ben :)
2 dagar efter får jag ett sms och hon säger att Hon har fått känslor för en annan kille.. Vilket jag nästan hade märkt efterssom hon var så surig osv mot mig den sista månaden.
Här tog det även slut.. :( Det var inte längesen och jag hade känsslor för henne ett bra tag.
Mina känsslor för henne svalnade efterssom vi inte träffades.
Sen bad hon mig ringa till henne för hon skulle ut och röka och gå typ :)
Vi gjorde alltid så förut innan vi blev tsm btw att vi ringde varandra när vi skulle röka :P
Så jag ringde och vi pratade i typ 1 timme eller nått :D
comviq kompis ftw?
aja iaf Frågade jag om vi skulle festa nu idag . detta var 2 dagar sen vi pratade.
Svaret blev ja och vi snackade mkt mer om allt annat.
Igår var jag på nån fest (hade inte tänkt att festa)
Men det blev så iaf.
Jag ringde henne och vi bestämmde att vi skulle träffas och prata och så. så jag ringde en polare och han skjutsade osv.
Vi åkte runt ett jävla bra tag. och sen börjar hon gråta och Säga att hon saknar min familj och mig osv..
jag tröstar henne och vi sitter där och pratar och så.
hon satt typ och smekte min arm osv.. jag satt med handen på hennes knä och strök lite..
saknar hon mig? Vad är det som händer? hon satt liksom och kramade mig Gjorde "motorbåten" på min kind osv. så jag drog till med ett koslick som jag vet hon hatar ;) men hon vart inte sur iaf :D
iaf så blir det sent och hon ska hem. vi skjutsar hem henne och åker sen hem..
Jag ska träffa henne idag kanske.. ska jag prata med henne om det här? hon var ju lite full igår också så jag vet ju inte om det bara var fyllesnack eller nått :/..
Så hur ska jag göra nu.. Jag fattar ingenting.. har inte kunnit sova nånting eller nått..
Vi Får se vad som händer senare idag.. Kommer med Edit om det är Värt det..
EDIT: tråden var uppe för ett tag sen men lades ner efterssom det inte fanns nån diskussion.. så nu skirver jag igen.
idag har jag och nu kan jag säga vad hon heter : Emelie.
Efterssom jag berättade för henne nyss att jag skrivit det här :P
iaf så har jag varit med henne idag.. och hon träffade mina föräldrar nu på kvällen, hon började gråta.. och då började farsan också gråta osv..
iallafall så har vi umgåtts och hon pussade mig på kinden osv flera ggr och satt och höll på med mitt hår påväg hem hit..
jag vet inte hur det är.. men jag saknar henne som fan alltså.
Och det verkar som om hon saknar mig med :) får hoppas på det.. hon ska ringa mig lite senare idag också.
kommer med edit då !
ursäktar för stavfel atm efterssom jag har druckit lite ikväll.. ha en bra natt !
EDIT2: Tjena.. pratade med henne igår på telefon. vart inte så mycket pratande efterssom hon skulle sova. så vi sa godnatt och la på,
jag vart så jävla trött så jag la mig och sov också:P
vissa av er ville antagligen se kort på benet så här har ni.. är som ett stort ärr.
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/ben%20sida.JPG - Sidan på benet,
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/ben%20uppifron.JPG - benet uppifrån.
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/underbenet.JPG - benet under. syns inte så bra.
aja iaf så ska jag prata med henne på telefon idag så vi får se hur det blir.. kanske dags att hitta på något när vi är nyktra istället..
kommer med edit senare.
EDIT3: jag pratade nyss med henne på telefon.. hon skulle ner hit till byn jag bor i med några polare.. så ska träffa henne ikväll :) kommer med edit eller nått imorgon får se hure blir.
EDIT4: Pratade lite med henne igår men hon kom aldrig hit..
Ska försöka ringa senare idag och prata.. men vafan det känns ju lättare att prata om sånt här när man är full?! kanske är för att man inte bryr sig lika mkt i vad som händer då...
om hon kramar en och pussar en på kinden skithårt flera ggr borde väl det betyda att hon fortfarande har känsslor och vill ha tillbaks mig? vad ananrs liksom.. jag orkar inte gå runt och undra 24/7. jaja fuck it
EDIT5: Vi kommer nog bara vara kompisar.. hon sa förlåt om hon förvidde mig osv. jaja brudar är skit ändå. men jag vet ändå att hon kommer börja tjura och hålla på nästa gång vi träffas sååå.. men men
pöss
diskussion: cs eller wow? och varför?
Allt började för Ungefär 3 År sedan..
Vi hade nämligen upptäckt Öl Sprit osv.. Så for upp till stan och skulle börja festa.
Direkt när vi Kommer till stan ser jag en brud som jag tycker ser jävla bra ut :D
Så vi drar dit och sätter oss och börjar snacka osv. Hon verkade väl inte så intreserad av mig då kanske men men..
Sen kommer det nån jävla cp brud som börjar skrika till min polare.. han kännde tydligen henne från förut så han börjar skrika jävla hora osv. sen får idioten sitt huvud nerdunkat i "scenen" som vi satt vid :P Så vi gick väl vidare jag tjejen och några till.. Kvällen kom och vi åkte hem med våra mopeder.
När jag kom hem kom jag på att jag hade nog sett den där bruden på lunarstorm Lol. Så jag skrev en ":O Det är ju du :D"
Fick svar dagen efter och jag fick hennes msn osv. så sa hon att jag skulle komma upp till stan osv.
Så jag och en polare åkte upp. tog ett bra tag efterssom att min polare hade en jävla kines moppe som gick i typ 30 :P.
Vi anlände till stan och jag ringde bruden. min polare fick åka och hämta henne där hon bodde för jag hade inte så mkt bensin.
Hon kom dit iaf och vi umgicks och festade och hade kul:)
Det började bli kväll så jag Skulle åka hem (fyllekörning jag vet idiot jag).
kom hem och jag ringde henne och sa att hon skulle sitta vid msn så vi kunde snacka och så :)
Hon frågade om jag skulle åka upp till stan imorgon också..
Självklart var man ju typ "kär" så man sa ju JAAA:D dirr liksom.
Hon skulle sova och jag skulle ringa henne dagen efter, jag tog inte moppen denna gången För man ville ju inte vara helt dum i huvudet..
iaf så började vi dricka lite som vanligt. och denna dagen Drack även hon. vi pratade och hade trevligt men höll inte på något alls under dagen. tiden går fort när man har roligt så vipps så var det kväller. jag skulle ringa mor min och hon skulle hämta mig.
Och då kom den stora frågan. hon stog och tänkte efter och jag frågade : va tänker du på?
- tror du jag får sova hos dig ikväll? :)
jag:- Klart du får :D
var skitglad men försökte dölja det:P
iaf som kom min mor och vi åkte hem.
när vi kom hem så la vi oss i sängen och drog igång en film :)
Låg brevid varandra och armarna nuddade varandra osv.
Sen efter ca 5 minuter börja vi prata lite och helt plötsligt ligger vi och strular. Vi tänkte då Nussa mend et blev inget av för jag hittade inte mina kådisar. ATTANS ! :D
aja vi bestämmde oss för att inte skaffa barn idag iaf.
Nästa dag ringde hon sin mor och frågade om hon kunde sova hos mig idag igen. och som tur var fick hon det :)
Vi Gjorde inte mkt under dagen, var ute och träffade mina polare osv :)
När vi kom hem till kvällen ser jag ju förfan att kådisarna ligger på tv'n :S lite knäckt vart man :P
- Nämen titta vad jag hittade :D
- Haha, mm :)
Vi la oss. kollade på film. sen rök kläderna av och vi nussade förfan i 2 och en halv timme. Sen klarade jag fan inge mer :P..
aja Tänker hoppa fram som fan nu. har ju skrivit ganska mkt :P
Sommaren gick och vi var kära.
En dag bestämmde vi oss för att festa i stan igen.. hade punka på moppen så kunde inte åka egentligen. tjatade på farsan och han åkte ner och köpte ny slang osv 5 minuter innan det skulle stänga. Det var det här som skulle förändra mitt liv..
Vi åkte till stan och festade hade kul osv. vi skulle sova hos en av hennes kompis. Vi hade nu varit tillsammans ett tag.
jag var inne i stan och drack lite. Hon hade dragit tilld en där bruden och det var fest Där. jag ringde och sen skulle jag åka och hämta henne.
körde ungefär 2 kilometer sen möter jag en moped. och ser att det är min flickvän då :) Hon hoppar på moppen osv. jag som var skit trött och lite full ville ju åka hem och sova.
men hon ville bara in till stan en sväng och hälsa på folk osv. och efter ett tags tjatande så bestämmer vi oss för att åka in.
Vi åker som vanligt jag hade ju bara en hjälm Och en gentleman som man är så gav jag den till henne :)
Vi åkte ungefär i en 70 inne i stan. Kommer till en korsning där det är högertrafik. jag ser en bil som står still så jag tänker.. aja men vafan då fortsätter jag då.
Åkte Fort som en idiot sen ser jag att bilen börjar åka skitsnabbt framåt. Helvete skriker jag och försöker väja undan. men det är försent. bilen åker rakt in i mitt underben och jag flyger ungefär 10 meter åt helvete upp på en trotoarskant (stavning?)
iaf och hon Flög av och rullade iväg. folk kom springandes från alla jävla håll och var helt hysteriska. jag som inte fattade hånting skulle resa mig upp men känner att någon trycker ner mig i bröstet mot backen.
Sen här man helt plötsligt att nån fjortisjävel skriker.
: KOLLA FOTEN AAOUA..
kollade ner och vafan ser jag? jag har ju förfan knappt någon fot kvar ! den hängde i en liten jävla skinnbit.
Jag fortsätter vara lugn men min flickvän springer iväg nånstans.
Sen kommer hon tillbaka gråtandes och säger att allt är hennes fel osv för det var hon som tjatande om att åka in till stan..
jag Ligger där och säger : nej men lugn det är inte ditt fel osv..
ambulansen kommer och dom bär in mig.. däckade senare i ambulansen och vaknar upp i falun där morsan och farsan står utanför ambulansen.
Dom säger att skadan är för stor så jag måste flyttas till uppsala direkt.
Färden börjar och jag somnar igen..
Vaknar upp 2 dagar efter i en sjukhussäng.
- har du kollat på ditt ben David? Sa min mamma.
jag satte mig upp och spydde och sedan tittade jag på mitt ben..
tankarna snurrade runt i huvudet och jag vart illamående som fan.. jag har ju förfan fått en "ställning" på benet.. äh shit.
jag ligger på sjukhus i ett bra tag och min flickvän är där vid mig osv :)
jag förflyttades sen till falun.
Fick även en bärbar dator och direkt jag loggar in skriver fan alla jag har på min lista.
Sen skriver nån. Är det sant det där med "min flickvän"
vadå frågar jag?
- ja att hon har varit otrogen.
jag vart såklart as arg och ringde henne direkt och frågade om det var sant..
Hon nekade som fan och sa nej det är inte sant och bla bla..
Men lyckades klämma ut det ur henne iaf.
Jag gjorde slut dirr och la på.
jag kommer ut från sjukhuset och det går ungefär 1 år.
jag har ju inte gjort mkt under den tiden eftersom jag hade ont i benet och gick på medeciner osv, bara suttit vid datorn.
jag Loggar in på msn och då skriver hon. Ja min gamla flickvän.
Blablanått Säger: Hej :) Hur är det med dig?
David säger: hej:) Det är väl bra hur är det med dig?
Vi snackade och allt verkade bra. Sen vill hon se mig i cam .
jag drar igång camen och det första hon skriver är.
- Det är ju inte david :O
jag hade ju fan blivit skitsmal när jag låg på sjukhus. hade ingen lust att äta godis mat eller nått alls typ.
iaf så var hon med en kompis Och hennes kompis börjar skriva,
- Alltså hon är skit kär i dig :) hon saknar dig. hon pratar bara om dig!
- aha:O okey :P
jag var iofs skitglad men ville inte visa det precis ;)
Hon skrev att ja imorgon ska jag komma och hälsa på dig.
Hon kom dagen efter och vad hände? jo vi vart tillsammans igen :)
Vi hade aldrig tråkigt. aldrig var vi sura eller så . allt var på topp.
För 3 månader sen hade vi varit tsm i 1 år.
jag skulle få ta Bort ställningen och allt jag hade på benet.
hade nu skruvat ut över 21 cm Ben :)
2 dagar efter får jag ett sms och hon säger att Hon har fått känslor för en annan kille.. Vilket jag nästan hade märkt efterssom hon var så surig osv mot mig den sista månaden.
Här tog det även slut.. :( Det var inte längesen och jag hade känsslor för henne ett bra tag.
Mina känsslor för henne svalnade efterssom vi inte träffades.
Sen bad hon mig ringa till henne för hon skulle ut och röka och gå typ :)
Vi gjorde alltid så förut innan vi blev tsm btw att vi ringde varandra när vi skulle röka :P
Så jag ringde och vi pratade i typ 1 timme eller nått :D
comviq kompis ftw?
aja iaf Frågade jag om vi skulle festa nu idag . detta var 2 dagar sen vi pratade.
Svaret blev ja och vi snackade mkt mer om allt annat.
Igår var jag på nån fest (hade inte tänkt att festa)
Men det blev så iaf.
Jag ringde henne och vi bestämmde att vi skulle träffas och prata och så. så jag ringde en polare och han skjutsade osv.
Vi åkte runt ett jävla bra tag. och sen börjar hon gråta och Säga att hon saknar min familj och mig osv..
jag tröstar henne och vi sitter där och pratar och så.
hon satt typ och smekte min arm osv.. jag satt med handen på hennes knä och strök lite..
saknar hon mig? Vad är det som händer? hon satt liksom och kramade mig Gjorde "motorbåten" på min kind osv. så jag drog till med ett koslick som jag vet hon hatar ;) men hon vart inte sur iaf :D
iaf så blir det sent och hon ska hem. vi skjutsar hem henne och åker sen hem..
Jag ska träffa henne idag kanske.. ska jag prata med henne om det här? hon var ju lite full igår också så jag vet ju inte om det bara var fyllesnack eller nått :/..
Så hur ska jag göra nu.. Jag fattar ingenting.. har inte kunnit sova nånting eller nått..
Vi Får se vad som händer senare idag.. Kommer med Edit om det är Värt det..
EDIT: tråden var uppe för ett tag sen men lades ner efterssom det inte fanns nån diskussion.. så nu skirver jag igen.
idag har jag och nu kan jag säga vad hon heter : Emelie.
Efterssom jag berättade för henne nyss att jag skrivit det här :P
iaf så har jag varit med henne idag.. och hon träffade mina föräldrar nu på kvällen, hon började gråta.. och då började farsan också gråta osv..
iallafall så har vi umgåtts och hon pussade mig på kinden osv flera ggr och satt och höll på med mitt hår påväg hem hit..
jag vet inte hur det är.. men jag saknar henne som fan alltså.
Och det verkar som om hon saknar mig med :) får hoppas på det.. hon ska ringa mig lite senare idag också.
kommer med edit då !
ursäktar för stavfel atm efterssom jag har druckit lite ikväll.. ha en bra natt !
EDIT2: Tjena.. pratade med henne igår på telefon. vart inte så mycket pratande efterssom hon skulle sova. så vi sa godnatt och la på,
jag vart så jävla trött så jag la mig och sov också:P
vissa av er ville antagligen se kort på benet så här har ni.. är som ett stort ärr.
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/ben%20sida.JPG - Sidan på benet,
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/ben%20uppifron.JPG - benet uppifrån.
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/underbenet.JPG - benet under. syns inte så bra.
aja iaf så ska jag prata med henne på telefon idag så vi får se hur det blir.. kanske dags att hitta på något när vi är nyktra istället..
kommer med edit senare.
EDIT3: jag pratade nyss med henne på telefon.. hon skulle ner hit till byn jag bor i med några polare.. så ska träffa henne ikväll :) kommer med edit eller nått imorgon får se hure blir.
EDIT4: Pratade lite med henne igår men hon kom aldrig hit..
Ska försöka ringa senare idag och prata.. men vafan det känns ju lättare att prata om sånt här när man är full?! kanske är för att man inte bryr sig lika mkt i vad som händer då...
om hon kramar en och pussar en på kinden skithårt flera ggr borde väl det betyda att hon fortfarande har känsslor och vill ha tillbaks mig? vad ananrs liksom.. jag orkar inte gå runt och undra 24/7. jaja fuck it
EDIT5: Vi kommer nog bara vara kompisar.. hon sa förlåt om hon förvidde mig osv. jaja brudar är skit ändå. men jag vet ändå att hon kommer börja tjura och hålla på nästa gång vi träffas sååå.. men men
pöss
diskussion: cs eller wow? och varför?