Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej På G

Postat av SeliteN den 2 Augusti 2008, 00:18
13 kommentarer · 162 träffar
Kanske fel forum, men FB har mycket folk, så får säkert nått svar :)

Har en tjej på G, hört att hon är player, och hon verkar vara det också :( men jag ska få henne :)

Har träffat henne i typ 2 veckor nu, i förrgår kysste jag henne och hon kysste tillbaka, och det var inga problem. Nu ska jag kanske träffa henne imorgon, har inte träffat henne på 2 dagar så är jävligt närvös eftersom jag inte vill sumpa chansen att få henne.. vill ha seriösa tips om vad man kan göra utan att göra bort sig totalt, jag är inte säker på om hon tycker om mig eller så, men jag gör.. vad ska jag göra imorrn? hon kanske har glömt att hon kysst mig eftersom hon va lite småfull, men när hon är nykter säger hon iaf att hon vill träffa mig och saknar mig :) Men är inte säker på om jag kan kyssa henne igen :p Vad tkr ni att jag ska göra imorrn när jag träffar henne ? :)

Vill ha seriösa svar :)
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..