Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

IpodVideo Converter Guide

Postat av sladdetass den 1 Augusti 2008, 10:28
6 kommentarer · 98 träffar
.

IpodVideo Converter Guide -

Detta är en mini-guide som innehåller olika tips till dig som precis har köpt en IpodVideo.

För du kan helt enkelt inte bara dra in filmen i Ipoden, du måste konventera till ett format som du kan spela upp i Ipoden(eller i TV'n).

Alternativ A

1.Ladda ner WinAVI Mp4 Converter.

Tycker själv att detta programmet är det mest effektiva när det gäller att konvertera. Riktigt snabbt program.

2.Installera programmet och starta om datorn.

3. När du sen startar upp programmet vill den ha ett namn och reg-code.

Name: http://www.serials.ws (den använder jag tror det kvittar vad du skriver där)

Reg.Code:

6E6FE7D46D0EEB3264B A7871AED5695F1A80D7482FAE7439

Så nu är det bara att tuta och köra!

.

Alternativ B

Videora Ipod Converter -

Ett mycket enkelt program att använda tror inte det behövs någon guide. Använde detta i början men bytte till WinAvi då det är ett mycket snabbare program och effektivare program enligt mig.

Du kan nog dock få till bättre kvalitet på filmen om du väljer att ställa i det i normalmode.

Programmet tar dig även igenom steg för steg hur man gör.

.

Ni får gärna komma med förslag till guiden med egna program ni använder och rätta till min svenska om ni vill det!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..