Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bort med saker snabbt

Postat av 50 Spaenn den 31 Juli 2008, 21:48
22 kommentarer · 66 träffar
God dagens.
Får fatta mig kort för att alla ska fatta direkt och inte skapa frågor.

På lördag (2/8) så ska jag flytta. Eller rättare sagt, jag flyttar/blir utslängd. Bestämde själv för att flytta på arslet till någon annanstans, men nu får jag heller inte lämna några grejer här alls efter lördag tydligen.

Nå väl, till frågan:
bästa sättet att bli av med massa onödiga grejer snabbt? Typ som gamla leksaker och en massa andra saker? Kläder som jag inte ska använda tänkte jag slänga i närmaste UFF-container eller myrorna or w/e, frågan är var fan närmaste sån finns.

Men typ, serietidningar, cd-fordral, batteridrivna leksaker etc, går det ens att köra allting till soptippen dirrmode? Vill bara få bort allt så snabbt som möjligt, då jag har en shitload med grejer i mitt rum och lite här och där som jag inte kan ta med mig.

Hjälp mig nu så är ni snälla :)
Grammatiska felaktigheter och dylikt struntar jag i just nu, finns viktigare saker att tänka på.

Gogogo!
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..