Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp problem med livet:/

Postat av mammaspojke den 31 Juli 2008, 07:54
24 kommentarer · 168 träffar
Hejsan hoppsan lillebror !

Hade tänkt att berätta om när jag och min vän var på picknick idag.

Vi hade bestämt dagen innan att vi skulle träffas ute i det fina vädret . Det var en självklarhet eftersom att det var 29 grader varmt och skinande sol. Så jag ringde min vän Tobias runt 10 halv 11 och frågade om han var redo att bege sig ut.

såhär löd samtalet

Jag:hej har du vaknat än gubben ?
Tobbe:ja då äter frukost , sovit gott?
Jag: aah då tänkte på dig sj då ?
Tobbe: jorå men du jag kommer till dig om circus en halvtimme
Jag: aah gör så gullet puss puss
Tobbe: bara duscha och klä på mig pusshej

35 minuter senare ringer det på dörren, min lillasyster öppnar och ropar åt mig och säger :kom ner affe din bög kompis är här ha det så kul . Jag säger åt henne :tyst nu din lilla billiga slyna gå till vasa parken och sälj dig till höga araber eller något.

10 minuter senare har vi packat ner fikat och en stor filt i en ryggsäck. Som tobias har på ryggen när vi cyklar mot anudshög.
när vi suttit oss ner och packat upp allt gått kommer det förbi några "tuffa" 15 åringar och säger : Hahhahaha bög par gå och strula bakom kullen . Hans vänner skrattar och en av dom spottar ut en baksnus på våran filt. Jag blir rosenrasande och slänger en halvfull (elller halvtom tihi..) cider på en av deras mopeder .

"tuffa grabbarnas ledare " eller vad man ska kalla den finniga lilla pojken med kepsen bak o fram. Iaf han kliver av sin moped och sparkar undan vårat kaffe över filten spottar i mina flipflop och åker iväg. Efter det var vi inte sugna på att ha picknick så vi gick hem till mig och låg och myste. medans vi kollade på nån komedi film som inte var värst rolig. Som ni kanske förstått är jag och tobias ett par. Som för 1 år och respektive ett halvår har vågat komma ut med att vi är homosexuella . När vi visar oss tillsammans på t.ex stan får vi konstiga blickar och illamenade kommentarer som "bögäckel" , "rädd för tjejer?" , "duger inte fitta eller är ni bara äckliga?" .Jag har funderat på att flytta ifrån västerås men har inte vågat fråga tobias , och är inte säker om mina föräldrar tillåter det är ju så att han är 18 och jag bara 17 .

Så nu är det så att jag behöver hjälp med frågorna som snurrar i mitt huvud när ajg inte kan somna .

Är jag hatad för den jag är eller för att jag inte skämms över att vara homosexuell ?

Jag och Tobias har hoppat av skolan och kommer troligtvis inte ha så mkt pengar på ett tag . Så vi kan inte flytta ännu borde vi hålla oss undan från allmänheten.

är det rätt av folk att bete sig som sv*n bara för att vi vågar visa vilka vi är ?

Jag själv skämdes väldigt mkt för min sexualitet en lång tid men det är så mkt skönare när alla vet när dom inte "tror" eller "hoppas verkligen inte" .

Till alla homosexuella som inte vågar visa sitt rätta jag GÖR DET
.Du känner dig säkrare men kan ju finnas idioter som tror dom är bättre för att dom inte är attraherade av samma kön ?. hur dumt låter inte det tänk nu tänk ?

homosexuell okej ?

72 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..