1
Kompis dum :( hjälp!
Postat av kudjo den 30 Juli 2008, 20:41
31 kommentarer · 268 träffar
Tja fragbite! Jag är en pojke på 12 vintrar fyllda som behöver just eran hjälp! Ska börja 7an till hösten, fyller 29 December så jag är inte 13 förrän efter julafton ungefär.
Det är det som är problemet, min kompis Sambojang ( Han är inte svensk nej, han är från Gambia ) och jag har varit kompisar sen vi var pyttesmå, dagis dvs
Vi hade ett löfte att vi skulle hålla ihop i 7an & hela högstadiet, men Sambo ( som jag kallar han ) fyller tidigt på sommaren & han har massa andra kompisar som ska börja i våran klass som oxå fyller på sommarn,
jag kommer alltså vara 12 när dom är 13 därför vill inte dom umgås med mig...
Varför betér man sig såhär? :( Känner inga andra förutom Petrus som är kristen och har gått om ett år..
Vad ska jag gö?
JA DETTA ÄR EN SERIÖS TRÅD & DOM FLESTA KALLAR MIG LILLGAMMAL!
Need help, kthxbye.
Det är det som är problemet, min kompis Sambojang ( Han är inte svensk nej, han är från Gambia ) och jag har varit kompisar sen vi var pyttesmå, dagis dvs
Vi hade ett löfte att vi skulle hålla ihop i 7an & hela högstadiet, men Sambo ( som jag kallar han ) fyller tidigt på sommaren & han har massa andra kompisar som ska börja i våran klass som oxå fyller på sommarn,
jag kommer alltså vara 12 när dom är 13 därför vill inte dom umgås med mig...
Varför betér man sig såhär? :( Känner inga andra förutom Petrus som är kristen och har gått om ett år..
Vad ska jag gö?
JA DETTA ÄR EN SERIÖS TRÅD & DOM FLESTA KALLAR MIG LILLGAMMAL!
Need help, kthxbye.
Sambo snäll?
44 personer har röstat