Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Universum konspiration?!

Postat av Tebben den 30 Juli 2008, 20:39
4 kommentarer · 236 träffar
Undiversum säjs ha skapats ur något som var ca lika stort som en ärta. men det fanns inget annat än den ''ärtan'' men ändå måste det ha vart oändligt. Och då blir man lite WTF??!! Hur fan kan det stämma. Och att dom säjer att universum ständigt expanderar man det är ju oändligt? Lr säjer vi bara att det är oändligt för att vi inte har något mått för att beskriva hur stort det är? Hmm??

Eller är allt bara en stor konspiration av alla stater i världen för att hålla existensen av gud hämlig för befolkningen för att få behålla makten? Nu tänker du självklart vrf skulle troende stater som tex USA och många mer hålla det hemligt. JO!! det är av samma anleding som Sverigen helt plötsligt blev protestantiskt för att BEHÅLLA (få mer) MAKT! Och för den makten så pumpar dom alla fulla med propaganda fårn första dagen på denna jord till den sista. Så nu är det dags att stoppa allt detta vansinne och tvinga dom att ge folket vad som är deras.... jo VETSKAPEN OM ATT GUD FINNS. Eller inte för jag har ju inga bevis bara en stark känsla av att jag har rätt.

Och eftersom ''dom'' vill förhindar att vi vet så kanske jag inte går säker så länge till. Om ni inte hör av mig innom en vecka så vet ni vad som hänt... vi syns i livet efter detta.

Har jag rätt?

5 personer har röstat

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..