Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Feber, Tappade synen osv

Postat av snötomten den 30 Juli 2008, 11:50
53 kommentarer · 786 träffar
Har haft feber i cirka 6 dagar :S och under dom dagarna är det såklart det finaste vädret man kan tänka sig.

Innan jag blev sjuk var det mulet hela tiden och regnigt...

Men iafall hände nåt skit läskigt inatt.

Eftersom man dricker så mycket när man har feber för att pissa ut så mycket bakterier som möjligt så behövde jag gå på min vanliga toalett runda mitt i natten.

Jag tände lyset gick ut i kalsongerna cirka 4m till toaletten.

När jag klivit in så lyfte jag toasitsen och öppnade gylfen för att börja pissa.

Men det var då det konstiga började.

Mitt när jag står i full njutning av att få bli av med trycket av urinet så börjar allt bli snurrigt.

Det kändes som en sån där känsla när man reser sig för snabbt och inte får blod till huvudet och allt blir snurrigt några sekunder.

Men jag förblev blind mer än några sekunder och jag började tappa kontroll över armarna och resten av kroppen (förutom benen som tur var)

Efter att jag hade missat toaletten rejält pga min blindhet så lutade jag mig mot toa väggen för att vänta på att detta skulle gå över.

Jag stog och väntade i 5 minuter tills det äntligen gick över.

Jag var alltså blind och förlamad i vissa kroppsdelar i 5 minuter, förstå vilken äcklig känsla :S, och inte nog med det så var jag väldigt yr också.

Nu dagen efter så mår jag väl rätt okej. (ungefär som alla andra dagarna med feber)

är det värt att gå till doktorn efter detta eller ska jag bara låta det gå över?

*STAVFEL biddar man på**

EDIT: Använder caps så alla kan se:

FÅR URSÄKTA SÅ MYCKET FÖR @@@@@@, NÅGRA BLEV INTE SÅ GLADA ÖVER DET.

MEN JAG KAN INTE ÄNDRA DET!

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..