Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ett spel tog min kompis liv

Postat av amandalolwtf den 29 Juli 2008, 15:37
139 kommentarer · 218 träffar
Tjenare...
Imorn är det prick en månad sen min kompis gick bort:( det som gör mig så ledsen är att man kan säga att de va mitt fel.

De va så här att jag lirade wow raidade ssc och var på lady vashj när min polare ringer och säger att de är en bil som håller på att åka fram och tillbaka och sladda och dunkade musik.

Han frågade snällt om han fick cykla tbx hem till mig och sova över, de är bara ca 5min att cykla men jag säger att jag inte kunde för att jag hadde raid och ville va själv han sa okey lika snäll som vanligt då så la han på luren.

3timmar senare får jag höra att han blivigt överkörd och omkom direkt.. vi har varitk kompisar sen 2an och de sista jag hörde från han va ilska och att jag är dum.

jag vet inte vad jag ska göra :/ lägger all skuld på mig för han försvan och jag mår dåligt för våra sista ord :'( någon som vet vad jag kan göra för att må bättre. sitter bara på mitt rum och grinar och har självmords tankar nu.. ville bara skriva av mig lite känns lite lättare då vet inte varför

Disskution : har du förlorat en kompis hur gick du vidare ?
Föregående tråd
Nästa tråd

139 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar