Tjena tjena, nu äre så att jag har hört att man ska kunna låsa upp sin mobil gratis p¨å ngt sett me ngn kod eller liknande, så till saken : Vet ngn hur man låser upp en sonyericcson k770i(tror jag ) som har 3 abbonemang ( stavnign?!) =)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag är kille och hetero men tänder sjukt mycket på stora kukar :P Vet inte vad det är, alltså tänder inte på mäns utseende eller män överlag, bara på kuk.
Stora tjocka sådana.
Fantiserar om att suga och bli töjd av sådan och ta sats i munnen.
Men har bara varit med tjejer och tänder på deras utseende så :P
Har för mig att jag gjorde detta i 5an och hällde salt i såret, sved som fan, fick fram två tårar som jag tog bort direkt så att jag skulle klara testet!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag är bög isf
Manligt! Undrar vilken framtida statsminister det var som kom på att man kunde sudda så jävla hårt så att huden går sönder. Jag skulle då fan inte komma på det under en livstid.
#11 Hahaha, det där lät ju bögigt om nåt
De där gamla testet kommer man ihåg, dock inte med sprit i såret.
Stora tjocka sådana.
Fantiserar om att suga och bli töjd av sådan och ta sats i munnen.
Men har bara varit med tjejer och tänder på deras utseende så :P
Skrivet med min Android-mobil
http://www.metro.se/goteborg/f oralder-anmaler-skola-efter-el evernas-bogtest/EVHmcl!JZmH8HI OLwZ2I /
edit: Länken måste sluta på "/" för att funka, lol.
Say what?