Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#8 Så du menar i princip att din flickvän skulle förlåta dig, för att du hållt på med en annan brud när du var full? Dummaste jag har hört..
Du har fortfarande ansvar för dina handlingar, även om du fått i dig en och annan skvätt öl.
Jag tycker du ska visa upp sugmärkena för din flickvän istället för att försöka dölja dom och ljuga. För på ett eller annat sätt kommer det ändå framgå genom rykten osv att du höll på med bruden. Och då är det nog betydligt mycket bättre att du berättar själv och erkänner, än att hon får reda på det genom rykten..
Dölj det med smink. Tror inte det gå att ta bort över en natt.
Tjejen använde smink på ett sugmärke. Det skulle jag också göra om jag var i behov av att verkligen ta bort det. jag menar vafan! Det syns ju inte då. Men se till så att det blir rätt nyans.
säg att du brände dig på platttången eller något eller så har jag hört att salt på sugmärket alltså mycket salt sen ska du trycka en isbit HÅRT mot det utsatta stället funkar!
dra sugmärken över hela kroppen så syns de inte:S eller så bajsar du på en katt och lägger den i grannens brevlåda och lägger alla din mat tallrikar i en LIDL-påse och gömmer under sängen samtidigrt som du tar på dig en blå och en svart strumpa, de ska funka. puss
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Ha det så kul med flickvännen.
tycker ju att du skulle be bruden suga nån annanstans när du ändå var igång!
Du har fortfarande ansvar för dina handlingar, även om du fått i dig en och annan skvätt öl.
Jag tycker du ska visa upp sugmärkena för din flickvän istället för att försöka dölja dom och ljuga. För på ett eller annat sätt kommer det ändå framgå genom rykten osv att du höll på med bruden. Och då är det nog betydligt mycket bättre att du berättar själv och erkänner, än att hon får reda på det genom rykten..
Fan vad det verkar "suga" :D
åhhh jag bara njuter och nolifar här utan problem
Du kan också ta is och en skvätt salt på sugmärket;)
Tjejen använde smink på ett sugmärke. Det skulle jag också göra om jag var i behov av att verkligen ta bort det. jag menar vafan! Det syns ju inte då. Men se till så att det blir rätt nyans.
Smink använder vissa.
allavarligt jag e fan ganska smart
Berätta för henne vad som har hänt ist.
Hoppas att hon förlåter dig bara