1
Telias inkompetenta personal
Postat av marcoh den 26 Oktober 2004, 12:10
57 kommentarer · 536 träffar
Är det bara jag som upplever att Telia har inkompetent personal? Jag menar.. För 2 veckor sen ringde de från Telia för att de hade två erbjudanden; det ena var att vi kunde ringa för 0kr/minut(fast kostanad per samtal) på kvällar och att vi kunde få Telia 8mbit bredband. Jag som redan sitter på 2mbit och ville gärna ha snabbare, nappade direkt. Inom 2 veckor skulle allt vara klart och jag skulle få ett brev i postlådan med någon info angående 8mbit. Det lät lite konstigt för att uppgraderingen från 0,5mbit till 2mbit gick på ca. 5 min. Nåja, så väntade vi i 2 veckor, men inget kom. Idag har de gått 2½ vecka, så jag tog telefonen och ringde.
-Nej tyvärr, ni kan inte ha 8mbit. Jag förklarade samtalet som jag hade haft 2 veckor innan och han blev helt paff. Han visste inte vad han skulle säga. Nu menar jag inte att han gjorde något fel, för han verkade fatta vad jag pratade om. Men den där tjejen jag hade snackat med 2 veckor tidigare, vad va de för fel på henne då? Man blir ju så arg, detta är inte första gången det händer och att många av Telias personal är konstiga. Suck..
-Nej tyvärr, ni kan inte ha 8mbit. Jag förklarade samtalet som jag hade haft 2 veckor innan och han blev helt paff. Han visste inte vad han skulle säga. Nu menar jag inte att han gjorde något fel, för han verkade fatta vad jag pratade om. Men den där tjejen jag hade snackat med 2 veckor tidigare, vad va de för fel på henne då? Man blir ju så arg, detta är inte första gången det händer och att många av Telias personal är konstiga. Suck..