Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilken mobil? (C902/N82)

Postat av päpparkaka den 26 Juli 2008, 21:30
6 kommentarer · 261 träffar
God kväll!

Fyller 18 om sisådär 16 dagar och och tänkte önska mig bland annat en ny mobil i present. Det finns två stycken jag spanat in men jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha då båda har sina för och nackdelar. Jag föredrar SE framför Nokia, men då blixten på C902 verkar riktigt dålig blir jag osäker och N82 verkar vara bättre. Problemet är att den är väldigt stor och knapparna är grymt osköna, men det kanske man vänjer sig med?

C902

+ Snygg, tunn och bra kamera

- Dålig blixt, saknar gps (som man ändå inte använder så ofta?)

N82

+ Bra kamera och bra blixt, avancerade funktioner

- Klumpig och har äckliga knappar, menysystemet

Så nu skulle jag vilja att ni som har någon utav dessa mobiler beskriver vad som är bra eller dåligt med dem samt om ni är nöjda. Kommentarer om Iphone vill jag inte ens ha då jag varken tycker att den är snygg eller verkar särskilt bra.

Naturligtvis kan andra förslag lämnas i tråden så länge det inte rör sig om modeller från Apple, LG eller Samsung.

Tack på förhand!

päpparkaka

Vilken borde jag önska mig?

11 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..