Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med tvättmaskin :$

Postat av pILLINUPP^ den 25 Juli 2008, 21:32
10 kommentarer · 166 träffar
Hehe, Min mor och far är på semester runt i Europa så jag och min bror ska vara själva hemma i 5 veckor.

Såklart så utnyttjar vi den här situationen så mycket som det går, har fest hemma, käkar snabbmat så ofta som möjligt osv osv,

men vi måste även ta ansvar, man vill ju inte leva bland sopor och disk och gå runt i otvättade svettiga kalsonger varje dag.

Även fast att mor och far noga beskrev hur maskinerna skulle användas så har både jag och brormin glömt bort det nu efter en vecka, och nu börjar det bli dags att tvätta kläder.

Jag lyckades att klura ut hur man startar diskmaskinen men nu Fragbite, Hjälp mig att starta tvättmaskinen !!

Jag vill inte sortera kläder efter färg, utan bara kasta in allt sammtidigt, Hur många grader bör jag då ha ?

Sen var det nånting som jag kunde snurra på för att få fram massa bokstäver , mamma nämnde nått om B och C , ingen aning vad :P

I tvättmedelsboxen låg det redan tvättmedel i så tror inte att jag ska ta i någe mer, fast man kunde hälla i tvättmedel på 3 olika ställen i den boxen och det låg bara på högersidan, spelar det någon roll ?

och sen så äre tre knappar som jag inte vet vad de har för någon funktion ..

Så skulle uppskatta ifall någon kunnig hjälpte mig lite med grader och de där ,

Jag erkänner att jag är okunnig så ingen flame i denna tråd tack, aldrig för sent att lära sig saker ;)

för att skapa disskusion , Tror ni att ni skulle klara av att flytta hemifrån nu eller vara själva hemma under en längre tid ?

Btw, är 15 och bror min 17.

EDIT: Måste man stänga av tvättmaskinen efter en viss tid eller stängs den av utav sig själv ?
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..