1
Data tips plz!
Postat av Blastox den 25 Juli 2008, 17:09
9 kommentarer · 34 träffar
Hej, ska nu dra in me min burk på service pga att den startar om sig själv helt random, nu ska vi in och byta ut fläktar för det är tydlingen det som är "problemet" fast nu söker jag tips på att kolla om det är nåt annat som kanske behöver bytas ut för att den inte ska starta om sig när den blir så överbelastad..
Jag har bytt ut batteri på nätkortet fast det var inte problemet, har öppnat burken o haft en vanlig fläkt riktat mot den för att lösa problemet tillfälligt men de funkar knappt numera...
Någon som vet någon annledning till att datan startar om sig? Det kan inte vara ett virus för jag har omformaterat datan 2ggr nu och problemet har uppståt då med.
Tacksam för seriösa svar! :)
Jag har bytt ut batteri på nätkortet fast det var inte problemet, har öppnat burken o haft en vanlig fläkt riktat mot den för att lösa problemet tillfälligt men de funkar knappt numera...
Någon som vet någon annledning till att datan startar om sig? Det kan inte vara ett virus för jag har omformaterat datan 2ggr nu och problemet har uppståt då med.
Tacksam för seriösa svar! :)