Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows startar inte..

Postat av lunkfan den 23 Juli 2008, 11:46
7 kommentarer · 133 träffar
Hej!

När jag startar min dator, så laddar allting som vanligt tills den kommer till Windows XP laddningen (de blå rutorna som laddar), där laddar den bara, runt och runt och runt igen.

Jag gick bort från datorn en stund och lät den ladda, efter 1timme står det fortfarande kvar och laddar. Jag prövar att starta om datorn, då står det att datorn har återställts efter ett "allvarligt fel", och då kan man ju välja mellan
- Felsäkert läge
- Felsäkert läge med internet
- Senast fungerande inställningar
- Starta windows som vanligt

Väljer jag den "Felsäkert läge" så laggar datorn ihop och inget händer.
Väljer jag "Senast fungerande inställningar" så är det som vanligt, den blåa klossen fortsätter ladda bara.
Väljer jag "Starta windows som vanligt" som händer samma sak som "senast fungerande inställningar".

Jag har också prövat att stänga av datorn där bak, och koppla ut lite kablar så den absolut inte har någon ström alls, och sedan vänta 30minuter. Samma sak upprepas, någonting är fel!

Någon som är duktig på detta? Tusen tack om ni kunde hjälpa mig! :-)
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..