Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

- Kära Fragbite.

Postat av *RAwR den 23 Juli 2008, 02:26
105 kommentarer · 276 träffar
Okej, Jag vill säga att jag är så otroligt trött på att alla ska ha förutfattade meningar om mig.

Jag vet att jag är dryg och omoget i princip hela tiden här och jag vet att jag är värdelös på att argumentera skrivande, bättre när jag använder munnen.

Så nu ber jag om ursäkt för att jag har betett mig så som jag gjort, omoget, arrogant, nonchalant, bitchigt, drygt och omoget.
Jag tror inte att jag har betett mig så som jag är IRL här någon gång, men nu ska jag göra det. Jag ska inte va dryg, elak, barnslig eller nåt. Jag ska bara vara seriös.

Och jag ber er verkligen att glömma era fördomar mot mig, börja om från början typ, inte ha några förutfattade meningar eller så.

Iallafall, jag ber om ursäkt för att jag - som vissa säger - har förstört ert underbara Fragbite. Jag kommer dock inte lämna sidan då jag anser att jag har lika stor rätt som er att va här, men jag kommer ändra på mig och jag hoppas att ni med kan det.

(anledningen till att jag bytte nick va för att jag har bytt nick ingame och då byter jag här)

MVH Fisia
Föregående tråd

105 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 105 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..