Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Killstrul, hjälp.

Postat av hjälpmig den 21 Juli 2008, 02:09
342 kommentarer · 256 träffar
Hej fragbite, jag är en tjej på 16 år som heter Olivia, om jag ska beskriva mig själv som person så är jag lite fjortis :$ men jag har mina stunder där jag är mogen också haha :) nog om det.

Jag skriver samma sak på flera forum för att jag söker hjälp från flera håll. Jag vart medlem här på fragbite idag, nyss faktiskt. Jag har hört att man kan få rätt så bra hjälp här. Men också en del "dissar" och dom skiter jag totalt i, det är dom kommentarerna som verkligen vill hjälpa som jag kommer ta in. Nu till mitt problem.

Jag har en sommarstuga en liten bit utanför staden Sala. Där jag är hela sommaren. För er som tänkte skriva att jag inte sitta vid datorn i min sommarstuga så har jag bärbar med mobiltbredband. Det är ett litet område med stugor typ 15 st. Vi bestämde oss för att ha en liten Surströmmings-skiva. Med alla familjer som bor här. På den här "festen" kom även en familj som bor lite utanför området, en familj som består av en mamma, pappa, en tjej till dotter och en kille som är ett år yngre än mig. Dottern är ett år äldre än mig. Den här familjen bor i Sala, men har stuga där ute.

Vi satte oss vid bordet och åt, killen satt 2 platser bort från mig, men vi fick mycket ögonkontakt och vi pratade lite. Vi åt givetvis inte surströmming då det smakar knepigt, eller luktar iaf illa :). När föräldrarna började bli lite i hammarn så gick jag, min kompis som också bor här över sommaren, killen (vi kan kalla honom Jens) och hans syster iväg till vattnet. Vi satte oss på bryggan och tittade ut över sjön. Vi pratade jätte länge, dom var riktigt trevliga :). Vi satt på bryggan från ungefär klockan 22 till klockan 01. Sen började det bli kyligt, min kompis och Jens syster gick tillbaka mot föräldrarna, men jag och jens satt kvar. Vi satt helt tysta sen frågade han.

han: "Fryser du?"

jag: "Lite"

han: "Ska vi gå till våran stuga?"

jag: "Jag vet inte, vad ska vi göra där?"

han: "värma oss ett tag, sen går vi tillbaka"

jag: "okej då :)"

Jag var lite orolig faktiskt, jag vet ju inte vad han vill med göra med mig. Men vi gjorde inget, vi satte oss i deras "kök" och drack te, han tog på sig lite varmare kläder. Sen gick vi tillbaka och hade trevligt med resten av "ungdomarna", det var kanske 10 st i 13-17 års åldern, sen några små också :). Vi satt och drack cola och snackade. Ungefär klockan 03 skulle hans familj gå tillbaka till deras stuga.

han: "vi ska gå nu."

jag: "okej :("

han: "ska vi ses imorgon, asså om du vill?"

jag: "ja, men vi ska in till stan och handla lite först och så, men på kvällen"

han: "ja, ska vi ta ett nattdopp då?"

jag: "kanske det"

Vi bytte mobilnr och sen fick jag en kram och en kyss (!).

Nu till det jag undrar: ska jag satsa på det här? jag bor i östhammar nästan. Det är ju ändå en bit till Sala. Fungerar det ändå? är det nån som har erfarenheter? Jag åker ju hem i slutet av sommaren, snälla fragbite hjälp mig!

Kommer med edit efter imorgon.

----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ -------------

Edit 1: Ikväll ska vi träffas ju och vi har smsat jätte mycket. Vi har kommit fram till att han ska komma hem till mig och kolla på film då mina föräldrar och min syster ska till grannstugan.(Ja, vi har tv och video i stugan). Jag är rätt nervös faktiskt, tänk om han bara vill ha sex? Jag vet inte om jag är redo...

Aja kommer med edit inatt.

----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ -------------

Edit 2: Så nu har jag varit i stan och handlat. Jag hyrde också en film, det vart Exorcisten och sen köpte jag lite godis. Nu väntar jag på att klockan ska bli 18:30 då mina föräldrar och min syster sticker :).

Hörs sen :)

----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ------------

Edit 3: Det vart tidig hem gång för Jens, han skulle nämligen åka till Leksand imorgon med sin polare och gå på Leksands sommarland och sova där en natt.

Vi började med att hälla upp godiset i en skål sen satt vi oss i soffan för att sätta på filmen som av vad jag har läst ska vara jätte bra. Under filmens gång så tog han min hand och la den på hans lår. Shit tänkte jag vad vill han att jag ska göra nu? Han började dra min hand uppåt mot hans kuk. Men jag drog bort handen.

Jag: "Jag vill inte gå för fort fram"

Han: "Okej, jag förstår."

Jag: "Vi kan väl bara hångla lite och typ mysa?"

Han: "Jo, det går väl bra det också"

Sen hånglade vi lite och så.. filmen var ju helt värdelös föresten. Sen skulle vi gå och lägga oss i min säng för att mysa och så vidare. Jag var riktigt upphettsad och vi tog av oss till underkläder och kröp ner. Vi gjorde inget mer än att hångla. Hans mamma ringde 22:50 för att han skulle gå hem.

Men jag tror jag är redo för att ha sex med den här killen. Men jag är fortfarande osäker, nu ska vi ju inte träffas förns på onsdag. Kommer med edit då...

MIN KOMMENTAR I TRÅDEN "NÄR HADE DU SEX SENAST" VAR HELT OSERIÖS FRÅN MIN SIDA.

----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ---------------

Edit 4: Så nu har han hört av sig och han är på väg hem från Leksand och vi ska ro ut med deras båt och fiska lite när han kommer hem :) det ska bli riktigt mysigt, jag längtar som fan...

Edit kommer inatt!

----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ --------------

Edit 5: Nu är jag hemma.. vi åkte till en lliten "ö" eller vad man ska kalla det. Han hade med sig sin bärbara så vi kollade på film på den och mös. Det är ju helt öde där så vi började mysa rätt mycket, sen kände jag att han började gå neråt mot min fitta och jag tänkte väl att fingrar ska väl gå bra. Så han pulla mig, han var inte sådär jätte bra precis haha :). Men han ville ju ha nått tillbaka och jag vet inte om jag var bra men han kom ju iaf, det var ju mer än vad jag gjorde haha :). Jag sa att jag inte ville knulla med honom än.. att det här dög så länge.. det gick han med på faktiskt, men liksom vad ska han säga? Nej jag vill knulla.. bara det! Men bra att han gick med på det. Vi ska nog fiska lite imorgon ist. Vart så sent idag så vi orkade inte hålla på med fiskespön och tjaffs.

Edit då!

----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ---------------

Edit 6: Idag har vi fiskat :) det gick ju bra haha fick bara massa små abborrar haha. Efter det så spelade vi kubb med hans syrra och min syrra. Jag och jens förlorade :). Efter det gick alla fyra hem till dom och kollade på 2 filmer. Kommer dock inte ihåg vad dom hette och frågade inte då dom var kassa. Sen gick jag och jens ut på en promenad. Vi ställde oss på bryggan och började hångla som fan. Sen frågade han om jag ville hänga med på sala festivalen som tydligen är i helgen och sen sova i deras lägenhet i stan och jag sa givetvis ja. Det är tydligen Adam Tensta som ska spela och sen ett band som jag lyssnar på lite grann "Headstone" som tydligen är från sala :)

Men det är på lördag. Imorgon ska vi nog vandra in till stan och kolla runt lite :)

Edit7: Så, har inte blivit så många edits på senare tid. Har haft fullt upp. I fredags så gick vi då in till stan och käka på nån pizzeria som hette Verona. Var inte så gott faktiskt (A). Sen gick vi runt och åkte karusell och grejer på stan. Det var mysigt. Men när jag böjde mig fram för att kyssa honom så..

Han: "nej inte här"

Jag: "nehe, varför inte?!"

Han: "Men asså..."

Jag: "Vad?!?!?!"

Han: "Jag har en tjej redan som bor här i sala. Men det är typ slut.. eller jag vet inte."

Jag: "ASSÅ VAD FAN SÄGERU ?!"

Han: "Men ta det lugnt jag ska ju dumpa henne.."

Jag bara gick därifrån, men jag hittade ju förfan inte tillbaka till sommarhagen så jag gick och gick. Tillslut träffade jag några som har stuga vid oss och dom skjutsade mig på cykeln. När jag kom hem sov jag.

Lördag: Jag och min syster åkte in till stan vid typ 20:00 för att först kolla läget och sen gå in på området och lyssna på Headstone som skulle spela 20:30. Vi gick in typ kvart över för att få bra platser. Sen spelade dom och dom var riktigt bra :). Sen vare tensta han var inte sådär överdrivet bra. Men sen till grejen.. det var så att det var skumparty och mitt i det ser jag hur Jens står och grovhånglar med en annan tjej. Jag går fram och ger honom en örfil sen går jag därifrån. Skulle ändå liksom hem..

Får se vad som händer nu. Kommer med edit.

----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ --------------

Edit8: Idag har jag mest solat på våran tomt. Jens har ringt och smsat jätte mycket men jag har bara iggat. Det han skriver är ungerfär:

"FÖRLÅT!! jag tänkte dumpa henne men jag kunde inte, jag gillar dig !!"

Bara massa sånt skit.

Vad tycker ni att jag ska göra?!?!?

Edit9: Han fortsätter att bara ringa och ringa.. jag svarade en gång idag och då grät han och sa att han ångrar det han har gjort och han säger att han aldrig kommer göra om samma misstag igen... jag sa att jag inte trodde på vad han sa.

Vad tror ni ?! talar han sanning?! jag måste verkligen veta!

Edit10: Han ringde och jag svarade.

Jag: "Du får 5 min att förklara dig."

Han: "Tack, jag var full och hon var ju min flickvän men jag tänkte dumpa henne efter det där. Såg det lite som en sista kyss. Det betydde inget för mig, jag lovar. Jag gillar dig jätte mycket faktiskt."

Jag: "Jag vet inte.."

Han: "Snälla Olivia, en chans till!"

Jag: "Okey då.. ska vi ses imorgon?"

Han: "Ja, det kan vi."

Jag: "Bra vi säger så"

Sen la jag på. Men nu så har jag ju typ förlåtit honom.. Var det rätt tycker ni?!

Edit11: Nu har vi varit.. Mina föräldrar var inne i stan och gjorde nått. Vi var hos mig och vi drack lite vin.. Lite för mycket vin.. Jag vart rätt borta och vi började hångla som fan sen så tog han min hand och la den på hans kuk.. Den var hård och jag började smeka honom lite lätt ovan på byxorna.. Sen tog jag av hans byxor och då såg jag den för första gången, den var stor! Jag började suga av honom samtidigt som han började pulla mig. Jag sa åt honom att säga till när det var dags och han nickade. Vi höll på ett tag sen sa han till. Han la satsen i handen. Sen började han slicka mig samtidigt som han pullade med 2 fingrar. Jag kom rätt snabbt... Ruset av vinet är ju borta nu och jag ångrar det jag gjorde. Jag ville inte göra sådär. Nu vill han ju knulla det fattar man ju.. Tur att jag ska bort ett tag nu. Vi ska till en släkting ett tag.

Hur ska jag ta mig ur det här?! hjälp?????

Edit kanske kommer imorgon.

Edit12: Hej, jag har varit i Götet ett tag nu så jag har inte kunnat skriva och nu ska vi iväg till en av grannstugorna och äta. Kommer med edit om vad som hände innan jag åkte som jag inte skrivit..

/Olivia
Föregående tråd
Nästa tråd

342 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 342 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..