1
Lurad och Rånad
Postat av timmpiie den 20 Juli 2008, 22:21
34 kommentarer · 126 träffar
Nu har jag blivit helt jävla blåst av en kille från arvika. Jag "bor" i Lund nu för tiden och vi skulle mötas för att jag skulle köpa hans wow account med en Hunter lvl 35. Vi hade sagt att jag skulle betala 1200:- Så jag tar tåget upp till stockholm och väl inne på tåget så sitter jag och sover och vaknar sedan till och då så ser jag att två stycken killar med massor med piercingar och tatueringar står och rotar i min väska och jag blev ju så jävla skrajj och trodde att dom skulle slakta mig om jag skulle säga åt dom så jag bara låtsades sova och lät dom rota. Sen går dom iväg och då så "vaknar" jag och kollar efter i min väska och ser att dom tagit min plånbok, mobil och lypsyl. Men som tur va så såg jag dom när dom skulle gå av och jag säger till en väktare som sitter på tåget och tåget skulle gå vidare om 10 min så jag ber han att gå ut och snacka med dom och han säger "Grabben, du ska bara sitta och ta de lungt, jag känner dom och dom är världens goaste grabbar och skulle aldrig göra något sånt" Då säger jag, "Vafan, är du helt jävla vrickad, dom går ju iväg med 2000:- från mig och min mobil" Jag nämnde inget om lypsylen då jag inte brydde mig om det. Sen skriker han åt mig att jag bara ska sätta mig och jag gör ju det motvilligt och vi åker sedan vidare. Jag kollade en extra gång ifall dom verkligen hade tagit allt dedär och kommer på att jag har ju mitt kreditkort i sidofacket och blir lite glad ändå och kommer på att jag kan ta ut pengar så att jag verkligen har råd med att köpa accountet som jag vill ha. Sedan är vi framme och jag går och kollar efter bankomat och tar ut 1200:- och ser att jag hade exakt så mycket för att jag sommarjobbat och plockat blåbär för Lundby's trädgård. Så jag går bort till mötesplatsen och han är redan där och jag ger honom pengarna så säger han att han ska gå och hämta pappret som han skrev accountets namn och lösenord på för att det ligger kvar i hans bil och han går bort och hoppar in i bilen och kör iväg så jag förstår att jag hade blivit lurad. Jag är så jävla arg på mig själv och går och sätter mig på en bänk och bara kollar ner i marken och så kommer en gammal gubbe fram och sätter sig bredvid mig och pratar med mig
- Hur är det med dig då?
- Jag är så jävla dum i huvet..
- så säger man inte om sig själv, vad är problemet..
- jag har först blivit rånad på 2000:- och nu lurad på 1200:- Och jag har inte råd med tåget tillbaka till Lund där jag bor nu.
- Men det kan vi väl ordna, gör du mig en liten tjänst bara så ska vi ordna det.
- Ok, vad ska jag göra ?
- Bli glad och tacka mig.
- Jag är jätteglad och nu och är evigt tacksam.
- här har du 500:- Ta dom.
- Tack så mycket och hej då!
Så löd vårat samtal ungefär.
Så nu sitter jag här hemma och har inte pratat med min mamma om det här då hon skulle bli så j*vla arg på mig. Ni på fragbite kan säkert ge mig tips på hur jag ska prata med henne så att hon inte ska bli allt för arg och besviken.
Seriösa svar. Ni som tror det är en myt få tro det, jag bryr mig inte men ni behöver ju inte heller kommentera då.
Tack och hej // en ledsen fragbiteälskare.
- Hur är det med dig då?
- Jag är så jävla dum i huvet..
- så säger man inte om sig själv, vad är problemet..
- jag har först blivit rånad på 2000:- och nu lurad på 1200:- Och jag har inte råd med tåget tillbaka till Lund där jag bor nu.
- Men det kan vi väl ordna, gör du mig en liten tjänst bara så ska vi ordna det.
- Ok, vad ska jag göra ?
- Bli glad och tacka mig.
- Jag är jätteglad och nu och är evigt tacksam.
- här har du 500:- Ta dom.
- Tack så mycket och hej då!
Så löd vårat samtal ungefär.
Så nu sitter jag här hemma och har inte pratat med min mamma om det här då hon skulle bli så j*vla arg på mig. Ni på fragbite kan säkert ge mig tips på hur jag ska prata med henne så att hon inte ska bli allt för arg och besviken.
Seriösa svar. Ni som tror det är en myt få tro det, jag bryr mig inte men ni behöver ju inte heller kommentera då.
Tack och hej // en ledsen fragbiteälskare.