Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp, spökar det eller är det en tjuv?

Postat av goonertid den 20 Juli 2008, 18:18
18 kommentarer · 36 träffar
Hejsan Fragbite.

Ska berätta en ganska hemsk sak. Idag när jag vaknade så gick jag ner och käkade frukost. Då kom min morsa in och frågade om jag hade hört något om "mysteriet i huset" inatt. Nej svarade jag och frågade min brorsa vad som hade hänt.
Då sa han:
-Jadu, när jag och Anton (hans kompis) satt och lirade lite tv-spel så hörde vi något gå sönder ute i finrummet, jag gick dit för att kolla vad det var och då hade en ljusstake gått sönder + att en annan ljusstake var borta.
När jag gick tillbaks till mitt rum så hörde jag dörren slås igen här på nedervåning.

Jag frågade mamma om något var stulet eller något men det var det inte, eller bara den där ljusstaken.

Vad tror ni det kan vara? Spökar det eller var det någon tjuv som var här igår? Fattar inte varför han bara skulle ta den där ljusstaken. Min brorsa gick ju och kände på dörren när han hörde den smällas igen och då var den låst.
Har ni vart med om något liknande? Spökar det hos er?

Tjuv eller spöke?

93 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..