Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Anmäla`?

Postat av afqa11882 den 20 Juli 2008, 08:12
7 kommentarer · 92 träffar
Hej åkte taxi hem innan så hade jag pengar uppe på rummet inte på mig vill säga.. Jag sa att jag skulle gå upp o hämta då slet taxichaffisen tag i min arm och vred ner mig o sa att han skulle ha pengarna nu!

Jag sa att jag hade dom uppe på rummet men han sket i de utan tog min ryggsäck och mina 2 mobiler där i och åkte iväg.

Nu är frågan borde jag polisanmäla? Han har la knappast rätt att ta till våld mot kunder? Han har la inte heller rätt att sno "pant" för flera tusen för en bot på 300 kr?

Han innan han stack så snackade han med min bror allt han sa ungefär "Kan du komma ut och betala din sorebrors taxi?" Nej sa han för han hade inga pengar på sig jag fick inte snacka med honom och be han komma ner med mina pengar.

Sen funderar jag på om det är svart taxi? HV taxi i jönköping låter ju bara dumt så det borde vara svart imo.. Har jag större chans att han får ge mig skadestånd eller något annat straff då?

Jag är inte helt nykter ursäkta min stavning och uppdelning.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..