Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datorn är väldigt konstig!

Postat av Boatmaster den 18 Juli 2008, 19:53
6 kommentarer · 84 träffar
Tjo tjo.. omformaterade min data här om dagen. Började med att jag fick köpa nytt ljudkort o lite sånt pga att jag slarvade bort drivrutinerna till mitt gammla och det gick inte o ladda ner nya osv..

Aja det har inte me saken o göra. så helt onödigt att ni läste det, men men.. Nu till problemet då: Mitt internet är helt konstigt. Jag har mitt internet till en annan data, så att jag måste ansluta genom den datorn. Grejjen är det att allt är så sjukt segt. Går inte o ladda ner nånting typ + att det tar 2000 timmar o komma in på fragbite.

På min andra dator som jag ansluter på, funkar allt prima. Allt fungerade även bra på min konstiga data innan jag omformaterade den.. Kanske är nån brandvägg eller nått som är konstigt, men tror knappast det. Eftersom internetet fungerar "lite". Allt är bara förjefla segt.

Halpmeh plzxx!!

Jag suger på o skriva?

10 personer har röstat

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar