Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dumpa tjejen?

Postat av Unterhose den 16 Juli 2008, 18:29
25 kommentarer · 206 träffar
Hej.

Jag har nu varit tillsammans med en tjej i ungefär en och en halv vecka, vilket är ingenting och det vet jag. Saken är den att hon är jätte på med att säga hur mycket hon älskar mig osv(Hon har sagt att hon skulle vilja ha sex med mig) .

Hennes förra kille var hon tillsammans med i en vecka. Han tog hennes oskuld och sedan sa ingenting mer, han lämnade henne.

Då blev hon ju givetvis förkrossad och har sagt till mig många gånger att detta inte får hända imellan oss. Hon är 15 och jag är 14, Jag är oskuld.

Nu är det så att eftersom att hon säger att hon älskar mig osv, vi är ju tillsammans så jag har ju sagt det med. Men saken är den är nog att jag vet inte, men jag kanske utnyttjar henne. Menar jag har inga direkta stora känslor. Vad ska jag göra? Vill liksom inte krossa hennes hjärta helt med att dumpa henne. Notera att ska göra handlingar innan det leder så långt som till ett samlag. För jag vill inte förkrossa henne en gång till.

Edit, såg att många säger att efter en och en halv vecka att man säger att man älskar varandra är mycket.

Fattar det hehe.

Hon e fjortis btw.

Jag sa det bara för att hon typ sa det så känndes det lite knepigt att inte säga det själv.

Vi är väl mer " Kära " då. Vettefan vad man ska säga herregud.

Säg såhär, älska menar jag inte så megastarkt. Är ung ffs!

EDIT; Vi snackade lite och jag sa att älska var ett starkt ord osv. Jag frågade om vi fortfarande kunde ha varandra som vänner. Och hon sa att det inte går om jag dumpade henne. Så lät henne göra slut.

Nu ärre klart!

I'm a free man!

---------------------------- -----------

Var kan jag hitta css banor till source dedicated server? Och hur lägger jag in dem?

Bjuder på särskrivningar och hoppas på inga stavfel, men bjuder på dem med.

Fast tjej mellan 14-18?

75 personer har röstat

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..