Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utomlandsresan

Postat av Berra Busunge den 16 Juli 2008, 02:02
8 kommentarer · 152 träffar
Hej

Jag tänkte börja med att säga att detta inte är någon form av myt. Kanske förvrider jag sanningen lite i all hast.

Det var såhär: jag & 3 vänner hade sedan en längre tid planerat att åka till Alanya, vilket vi nu har gjort. Vi gick ut en kväll på ett ställe som jag tror hette "Robin Hood". Hur som helst, efter några timmars krökande var jag råpackad därinne. Jag raggade på i stort sett allt som rörde sig, jag var desperat ska jag bekänna. Jag begick ett stort misstag den där berusade kvällen inne på "Robin Hood" i den varma turkiska natten. Jag fick en tjej på kroken, jag var så jävla full att jag inte visste vad jag höll på med, jag granskade inte tjejens ansikte så noga.

Jag drog iallafall hem tjejen till vårt hotellrum & tänkte nu jävlar ska hon få åka alltså. Vi klädde av oss direkt när vi kom in i rummet och när vi strulade i sängen kände jag något hårt mot mitt ben, jag kände hur alla år reste sig på kroppen och jag blev som förstenad. Jag flög upp ur sängen & tände lyset & till min stora fasa såg jag att det var en transa i sängen, en norsk sådan också. Jag skrek allt vad jag hade "UT HÄRIFRÅN BÖGJÄVEL". Han låg frågande kvar i sängen & sa: Må ni svenske dränger vare humörsvängige" Jag hade panik verkligen. Ville få ut honom så snabbt som möjligt ifall mina vänner skulle komma tillbaka & se alltihop.

Men mannen ville inte gå & jag ville inte ta till våld heller, jag ville inte komma nära honom ens. Sedan hör jag det, dörrhandtaget åker ned & jag hör massa liv, vilket betöd att mina vänner var på ingång. De kom in & såg först frågande ut, jag ville försöka förklara allting, men hur lätt är det när det ligger en halvnaken norsk transa i sängen. Mina vänner börja till slut asgarva & ta bilder & hånade mig som fan. Vi slängde ut mannen såklart. Men de resterande dagarna var en mardröm. Jag ville inte ens gå ut så jag satt kvar på hotellrummet ensam & drack sprit. Jag mår fruktansvärt dåligt av detta. Jag undrar om mina kompisar kommer snacka till andra om detta?

Om de skulle göra det? Vad fan ska jag göra då? fly landet?

HELP FB!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..