1
Vidrig kökslukt på toan
Postat av © kabelkurt den 15 Juli 2008, 21:44
78 kommentarer · 304 träffar
Jag flyttade hemifrån för ett halvår sen ungefär och jag är helt värdelös på det här med att sköta disk o annat.. Innan studenten (1.5 månad sen) gjorde jag en svampgryta i en kastrull och självklart diskade jag inte efter mig.. För ett par dagar sen blev stanken från kastrullen outhärdlig så jag bestämde mig för att skrapa ur skiten i toletten o spola ner det.
Idag luktar toaletten helt fruktansvärt och jag får verkligen inte bort lukten. Har köpt två såna blåa doftgrejer man spänner fast på toalettkanten men lukten är kvar ändå. Har även köpt aircleaner med citrondoft som jag näst intill tömt på toan men lukten gräver sig igenom ändå..
Finns det möjligtvis nån rörmokare eller nåt här inne som har nån aning om hur jag ska få bort den här vidriga lukten från toan? Jag kan inte bjuda hem folk längre, folk vänder så fort jag öppnar ytterdörren typ..
MVH En illaluktande kabelkurt
Idag luktar toaletten helt fruktansvärt och jag får verkligen inte bort lukten. Har köpt två såna blåa doftgrejer man spänner fast på toalettkanten men lukten är kvar ändå. Har även köpt aircleaner med citrondoft som jag näst intill tömt på toan men lukten gräver sig igenom ändå..
Finns det möjligtvis nån rörmokare eller nåt här inne som har nån aning om hur jag ska få bort den här vidriga lukten från toan? Jag kan inte bjuda hem folk längre, folk vänder så fort jag öppnar ytterdörren typ..
MVH En illaluktande kabelkurt