Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har gjort allt och lite till...

Postat av hibbert den 14 Juli 2008, 23:05
12 kommentarer · 138 träffar
Hej!

Nu är det såhär att jag har läst otroligt många trådar har på fb och inte hittat lösningen på mitt problem.

Problem: När jag sätter igång ventrilo 2.1.4 fungerar allting bra i ungefär 30 sek eller när jag trycker på setup, då laggar allt ihop och rutan med programmet svarar inte dyker upp. Samma problem sker även när jag använder ventriloMix.

Det jag har testat:

1. Installerat om de två olika versionerna (ventrilo 2.1.4 och VentriloMix).

2. Även testat att låta Norton Antivirus vara avslaget när jag har connectat, samma problem kvarstår.

3. Läste även på en annan tråd att man skulle ta bort allt med ventrilo att göra så då tog jag bort några filer som var dolda från början. Därefter gjorde jag som 1. och 2. Problem kvarstår fortfarande :(

Det som jag har läst om vad man kan göra men som jag inte fattar vad det är. Detta handlar om något som heter "direct x", vad ska man göra med denna? Är detta lösningen?

Nu har jag slut på sätt som kan fungera. Vad ska jag göra för att bli av med mitt problem. Orkar inte formatera om datorn så skulle vara tacksam för om Ni kunde hjälpa mig :P

Kan lägga till att jag har Windows XP

Tack på förhand :)
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..