Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Våldtäkt inte = sex offentligt.

Postat av NeverSure den 14 Juli 2008, 17:01
19 kommentarer · 95 träffar
Hej jag lyssnade på radion idag, om en tjej som haft sex med sin kille på stranden och båda fick 6 års fängelse eftersom det brött mot lagar om sex offentligt. Va jag vet har majoriteten av alla våldtäkter inte fått mer än nått år kanppt i fängelse för det dem gjort!

Jag tycker detta är väldigt skumt, jag menar en våldtäkt i parker, badhus och trapphus osv är ju också sex offentligt ? borde inte det vara 6år + några år för att man utsätter någon för ofrivilligt sex ? Jag blir bara så jävla förbannad så jag vill höra lite andra åsikter ?

Va tycker ni om denna grej är det inte sjukt ?

Jag tycker också sex år är extremt mycket, tyvär missade jag källan eftersom jag inte riktigt vet va programet hete, men det var på radion runt 11:00 tiden ifall någon annan hörde ?

Kan inte garantera att det var i sverige som många säger, men jag har aldrigt hört att någon fått nått vidare högt straff för en våldtäkt utomlands häller ...

I artikeln som som #7 linkade, så står det att alkohålen var lite av det som höjde straffet, men jag menar skulle hon och han som våldtar vara fulla skulle ju saken läggas ner direkt pga det inte skulle det få längre straff ?

Bjuder på stavfel

Peace //Haydi
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..