Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ang

Postat av tiwih den 14 Juli 2008, 15:15
9 kommentarer · 177 träffar
Måste bara lägg ut ett mail som jag fick av en kund här om dagen.. valt att inte lägga ut hans hemsida så att han inte får 1000 inlägg i hans GB.. vilket han säkerligen hade blivit glad för.. haha.. Så för att göra en tråd av det.. Har ni varit med om att någon stött på er med samma kön?

"Hej,Vännen!
Söte,Lille,Linus...Tack för ditt trevliga samtal i Fredags gällande mailfunktion!
Hoppas jag inte "krossade"ditt hjärta när jag tackade nej!
[ Vem vet,du kanske jobbar på provison och bara måste sälja? Som killarna på The Phone House!] Hur som helst,skulle du kunna upplysa mig vad det skulle kunna kosta att ha en hemsida hos er?
Skulle ni kunna " ta över" min nuvarande? http://www.*************.se Vill gärna ha ngn sorts kostandskalkyl av dig,Linus,om du har tid!
Måste man betala in hela beloppet eller kan man göra ngn form av inbetalningplan där man sätter in en viss summa varje månad?

Tillönskar dig,Linus en riktigt skön sommar!
Kram på dig!
Mina nummer,som du är välkommen att ringa på när du vill: 070-427 ** ** [Comviq] 076-315 ** ** [ Tre]"
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..