Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bortdomnad pung

Postat av Cakehead den 13 Juli 2008, 13:30
25 kommentarer · 8 435 träffar
Tja FB!

Jo det är såhär va att ibland kan min pung domna bort, bara sådär på måfå ibland. Det är helt mysko. Det är oftast högra pungkulan som blir typ, ja, alltså domnad sen går det ner på låret lite. Alltså så blir även låret lite domnat, helt psyko ! :D

Eftersom alla här är poffs på allting, så tänkte jag att frågan var relevant till forumet, för även det är lite bortdomnat.

Nej men allvarligt talat, det är fan 100% sant det här. Har även en polare som kan få pungkramp, vilket det känns som om man blivit slagen på pungen fast man egentligen inte har det. Så man får lägga sig ner och ta det lugnt ett par minuter.

Och ja, innan frågan kommer: Jag ska nog kontakta ungdomsmotagningen eller ringa sjukan nångång, men att ta sig i kragen och gå från A till B är svårt.

Så jag tänkte då att jag hör mig för lite av er, grabbar. Har ni haft liknande känningar i pungen?

Känningar i pungen?

125 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..