1
Liten Penis :S
Postat av KXP den 12 Juli 2008, 22:29
422 kommentarer · 2 540 träffar
Hej Fragbite, jo det är såhär att min penis är cirka 7 cm slak och 10 i erektion, är 19 år gammal, så man börjar ju undra lite om den kommer växa något mer :S Har förövrigt en ganska normal kropp, 1.85m lång och väger ungefär 75 kg
Blev rejält förolämpad på en fest för ett tag sedan då en tjej kom in i kalsingen med sin hand och kände den lilla hårda saken... hon tittade på mig, skrattade och gick därifrån. kände mig ganska värdelös vid det tillfället...
så min fråga är;
Kan man "förstora" sin penis på något sätt? t.ex genom att onanera oftare eller skaffa sig en muskulös kropp så kanske penisen hänger på?
Gjorde ett nytt account pga har ganska många vänner här, och ja, ni förstår nog,
tacksam för seriösa svar, saker som hån och taskiga kommentarer undanbedes...
Edit 1
#36 stämmer det verkligen att penisen krymper vid träning? Vad beror det på? :S
Anabola är inget alternativ då jag tränar i lag på en relativt hög nivå
#48 haha, kommer faktiskt från en mopedplåt som en granne hade förut :D
#51 hur går det till?
#53 nej det är sant, men de ser den förmodligen innan den åker in och är väl inte alltför hoppfulla vid det laget.
tack för de seriösa svaren.
ni 12-14 åriga coolboys med 30 cm slak kan ju dra och skaffa er ett liv, allas liv är inte lika perfekta som era! visa lite respekt åtminstone
Blev rejält förolämpad på en fest för ett tag sedan då en tjej kom in i kalsingen med sin hand och kände den lilla hårda saken... hon tittade på mig, skrattade och gick därifrån. kände mig ganska värdelös vid det tillfället...
så min fråga är;
Kan man "förstora" sin penis på något sätt? t.ex genom att onanera oftare eller skaffa sig en muskulös kropp så kanske penisen hänger på?
Gjorde ett nytt account pga har ganska många vänner här, och ja, ni förstår nog,
tacksam för seriösa svar, saker som hån och taskiga kommentarer undanbedes...
Edit 1
#36 stämmer det verkligen att penisen krymper vid träning? Vad beror det på? :S
Anabola är inget alternativ då jag tränar i lag på en relativt hög nivå
#48 haha, kommer faktiskt från en mopedplåt som en granne hade förut :D
#51 hur går det till?
#53 nej det är sant, men de ser den förmodligen innan den åker in och är väl inte alltför hoppfulla vid det laget.
tack för de seriösa svaren.
ni 12-14 åriga coolboys med 30 cm slak kan ju dra och skaffa er ett liv, allas liv är inte lika perfekta som era! visa lite respekt åtminstone