1
Något käkar upp mitt internet
Postat av farbrorlasse den 12 Juli 2008, 20:34
12 kommentarer · 152 träffar
Hejsan, jag har problem med internet..
Undrar om någon kan hjälpa mig :)
Såhär vare för 2 dagar sen vaknade jag och startade datorn, satte på musik och skulle hosta ett DOTA game i bnet, så laggade jag så in i helvete.
så tyckte jag det va underligt o när jag joinade ett annat game så lagga jag lika mycke, så tänkte jag ah måste va brosan som tankar (han e bortrest) Så kollade jag hans dator den va avständ..
Så trodde jag att jag hade fått virus, och nix inte det minsta.
Kollat alla prosseser aktivitetshanteraren och inte en enda prosses som inte ska va där.
Sen så trodde jag det var nån som snodde åt sig mitt trådlösa (Jag har inte trådlösa men min bror har mitt går genom sladd)
Så jag drog skruva loss antenen, o prova sufa lite men icke.
Fortfarande lika slött..
Har telia 24/2.
Tog säkert 5 minuter för att komma in på fragbite o skapa en tråd..
Undrar om någon kan hjälpa mig :)
Såhär vare för 2 dagar sen vaknade jag och startade datorn, satte på musik och skulle hosta ett DOTA game i bnet, så laggade jag så in i helvete.
så tyckte jag det va underligt o när jag joinade ett annat game så lagga jag lika mycke, så tänkte jag ah måste va brosan som tankar (han e bortrest) Så kollade jag hans dator den va avständ..
Så trodde jag att jag hade fått virus, och nix inte det minsta.
Kollat alla prosseser aktivitetshanteraren och inte en enda prosses som inte ska va där.
Sen så trodde jag det var nån som snodde åt sig mitt trådlösa (Jag har inte trådlösa men min bror har mitt går genom sladd)
Så jag drog skruva loss antenen, o prova sufa lite men icke.
Fortfarande lika slött..
Har telia 24/2.
Tog säkert 5 minuter för att komma in på fragbite o skapa en tråd..
Internet alltså..
19 personer har röstat