Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Knäskålen urled

Postat av BefruktarN den 11 Juli 2008, 17:09
53 kommentarer · 203 träffar
Idag så kom min polare och fråga om vi skulle ut och skejta. Vi tog våra brädor och åkte till en annan kompis som också åker bräda, men han var inte hemma. Han har en studsmatta på sin tomt och jag ville hoppa i den lite grann innan vi åkte vidare.

Vi höll på hoppa där en stund och gjorde en massa volter och andra saftiga ticks tills det jobbiga hände.

Gjorde en 180 graders bakåtvolt och landade snett med benet så att jag fick min kropps tyngd över benet på ett sätt som gjorde att min knäskål poppa ur led och på igen. jag kände verkligen hur det knastrade och knakade där inne precis som när man tuggar på toppen av ett kycklingben. Låg jag kvar och kved en stund innan jag kunde hasa mig ur studsmattan och halta mig hem.

Och inte nog med det, på vägen hem så träffade jag och min kompis två stycken små flickor som följde efter oss
(5 och 7 år) De ställde konstant en massa frågor om vad vi hette, hur gammla vi var och varför jag haltade m.m

Obs: den här skadan har hänt flera gånger

Har ni varit med något liknande? Något tips hur man tränar till att få en stark knäskål? kan man det? :S

http://www.youtube.com/watch?v =pbU6wNopouw&feature=related
Det var inte alls så där brutalt som på länken men bara så ni vet hur det gick till ungefär
Föregående tråd
Nästa tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..