Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Till alla i Linköping

Postat av Jåkeajåli den 11 Juli 2008, 16:42
5 kommentarer · 179 träffar
Hejsan Fragbite.

Jag har tänkt att skaffa Guitar Hero 3, för ja tycker de e kul^^
Nu är det så att jag bor i Tranås, och jag orkar inte betala pengar för att dra till Linköping, men där jobbar min pappa och min mamma:P Så jag tänkte att pappa skulle kunna köpa det för han slutar snart.

Här kommer då problemet. Jag har endast hittat Guitar Hero 3 i butiker som bara finns i Tornby(stavning?), visst Game har det säkert, men där kostar det 749:-, på Elgiganten kostar det 609:-.. Men pappa kan ej ta sig ut till Tornby(han pendlar så bilen e i Tranås,och han vill inte ta bussen), så min fråga blir nu till er följande:

Finns det någon butik i Linköping's stad som säljer Guitar Hero 3 hyfsat billigt( på EBGames hemsida hittar jag inte om det, endast Aerosmith och det vill jag inte ha, nån som vet vad EBGames tar för vanliga GH3?:P), och det ska vara gångavstånd till det från stationen.

Diskussion: Vad tycker ni om GH3?:)

GH3?

10 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..