1
Present till 18-årig syrra
Postat av .mak den 11 Juli 2008, 16:20
42 kommentarer · 277 träffar
På måndag fyller syrran 18... Då jag inte är särskilt bra på presenter undrar jag Fragbite kanske kan bidra med lite förslag. Så nu undrar jag, vad gav ni till era syskon/era polare när de fyllde 18?
En grej jag kom på är att ge henne en t-shirt/tröja med nåt roligt tryck. Har ni någon rolig text eller något roligt tryck på lager så skulle jag vara evigt tacksam om ni delade med er.
---------------------------- ------------------------------ ---------------------
Några förslag på presenter:
* Biobiljett
* Datorhögtalare
* 18-års-pryl
Några förslag på tryck:
-"Linda, ruling the world since 1990"
-"Jag kommer att dö om 16 år... om jag hade levt i Zimbabwe"
Framsida: -"Nybliven 18-åring"
Baksida: -"Efterbliven 18-åring"
---------------------------- ------------------------------ ---------------------
Tack på förhand!
//MAK
EDIT:
Jag har bestämde mig för att ge henne en t-shirt med nåt roligt tryck, så jag googlade fram några sköna citat och texter. Då alla inte får plats på en tröja måste jag välja en. Så ännu en gång vänder jag mig till er, Fragbite, och ber att säga vilken av dessa texter som är eran favorit:
-"Without me It's just aweso"
-"Men are like parking spots, the good ones are taken and the free ones are handicapped"
-"Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway"
-"If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?"
-"The road to success is always under construction"
Citaten är hämtade från http://www.coolfunnyquotes.com /
En grej jag kom på är att ge henne en t-shirt/tröja med nåt roligt tryck. Har ni någon rolig text eller något roligt tryck på lager så skulle jag vara evigt tacksam om ni delade med er.
Några förslag på presenter:
* Biobiljett
* Datorhögtalare
* 18-års-pryl
Några förslag på tryck:
-"Linda, ruling the world since 1990"
-"Jag kommer att dö om 16 år... om jag hade levt i Zimbabwe"
Framsida: -"Nybliven 18-åring"
Baksida: -"Efterbliven 18-åring"
Tack på förhand!
//MAK
EDIT:
Jag har bestämde mig för att ge henne en t-shirt med nåt roligt tryck, så jag googlade fram några sköna citat och texter. Då alla inte får plats på en tröja måste jag välja en. Så ännu en gång vänder jag mig till er, Fragbite, och ber att säga vilken av dessa texter som är eran favorit:
-"Without me It's just aweso"
-"Men are like parking spots, the good ones are taken and the free ones are handicapped"
-"Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway"
-"If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?"
-"The road to success is always under construction"
Citaten är hämtade från http://www.coolfunnyquotes.com /