Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

slut med tjejen, tkr om en annan.

Postat av sunken_89 den 11 Juli 2008, 00:39
23 kommentarer · 11 träffar
tjo kan inte sova så tänkte lätta hjärtat lite..

Igår gjorde jag slut med min flickvän som jag vart tsmns med i 3år och 3veckor. Anledningen till att jag gjorde slut är för att de senaste året har varit jobbigt som tusan. Och jag orkade inte mer. T.ex jag fick inte gå på krogen eller vara med polare. Jag fick absolut inte snacka med nån tjej heller :/

Iaf de finns en tjej jag tyckte mkt om innan jag blev tsmns med mitt nuvarande ex. Och jag har typ drömt om henne som fan. Jag kan inte sluta tänka på henne alls. Och jag undrar hur jag ska säga de till henne :/? Kan jue bara säga att hon e absolut as vacker ser fanimej ut som en model :O

Vore sjysst om man kunde få lite tips hur jag ska förklara för henne hur jävla mkt jag tkr om hon osv..

Hade bra ikväll.

Edit: Va på Krogen igår för andra gången på 1år :D Fett kul vare iaf. Tog hem typ 5öl glas och 4snapps glas ;)

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..