Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Angående Paypal account!

Postat av MCike den 10 Juli 2008, 14:41
17 kommentarer · 293 träffar
Hade tänkt att köpa lite saker från internet, vilket jag redan har gjort. Jag var då tvungen att skapa ett paypal account och jag har hört att detta är säkert etc och att det fungerar bra.

Men! Nu när jag är medlem och har "aktiverat" medlemskapet och kan genomföra min betalning till då denna sida. Så måste jag ha någon slags 4 siffrig kod som aktiverar kontot "helt"

Your card ending in 9176 has been charged 15.00 SEK on Jul. 10, 2008.

Check your card statement in 2-3 days and find the 4-digit PayPal code for the charge.

Return to PayPal and enter the 4-digit code to confirm your credit card.

The charge will be refunded to your PayPal account after you confirm your card. When you confirm your card, your Sending, Receiving and Withdrawal limits will be lifted and you will be a Verified member.

Jag fattar faktiskt ingenting, och skrivit mail till dem har jag gjort. Samma svar hela tiden, jävla emailrobotar! Men jag hoppas att någon kan hjälpa mig att lösa detta problem. Dessutom står det vänta i 2 - 3 dagar, när jag skapade detta account var ca 4 dagar sen.

Edit: sprang till banken fort som fan och kollade mitt kontoutdrag: S:A reserverat belopp för uttag/köp 377,64 -

Men det stod inget nummer dylikt bredvid som det brukar göra.

Mvh/tage
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..