Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Internet-timer"

Postat av SHAWURMA den 10 Juli 2008, 02:24
14 kommentarer · 138 träffar
Jag har alltid fått mycket frihet, fått göra hur jag vill utan tider osv, men nu har det tydligen vänt i skallen totalt på mor min. Tog upp spelandet några veckor innan sommaren efter lång tids uppehåll och nu har det blivit lite "seriöst". Mamma tycker dock verkligen inte om att jag spelar och hon har klagat på att jag vaknar runt kl. 3-5 på dagen på grund av spelandet.. Så nu när jag kom hem fick jag veta att grannen(wtf) har hjälpt henne att fixa så att nätverket inte kan nås från min dator under 23.00-06.00 vilket är helt insane.visserligen vet jag att jag kan tvinga henne att ta bort det men jag vill fixa det nu.. Sitter på bärbara nu vilket innebär att dom bara blockat något i routern? Har alltså en vanlig router och en med trådlöst. Försökte kontakta routern via ip men de satarna har bytt lösenord. Vart ligger blockeringen? kan jag ansluta min dator till det trådlösa eller på något sätt koppla om sladdarna så att jag får internet til min igen?

mycket tacksam för svar, och kommentarer som ":EGD av morsan" " skriv en bok" osv kan ju dra till lunar :}

för att få till diskussion- Ska föräldrar få göra så här?

Rätt?

18 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar