1
Flickvän överreagerade?
Postat av haxkax den 8 Juli 2008, 17:35
77 kommentarer · 70 träffar
I förra veckan någon gång så var det en helt vanlig dag i mitt spännande liv, jag vart inloggad på bilddagboken och så såg jag att mitt ex/"flickvän" köll på att kolla min bdb hela tiden och då skriver jag "Kan du sluta glo hela jävla tiden" eller iaf nåt i den stilen, spela ingen större roll.
Och bara för att jag just skrev till henne lacka min flickvän ur totalt,jag ber om ursäkt ca 14872 ggr men inte fan hjälpte det.
Hon vägrar reda ut det i tele så får gå genom sms (som bara gör det ännu värre) Hon säger bla att om jag skriver till henne igen är det slut etc.
En annan sak är att de ända tjejer jag har på msn är min flickvän och syster.
Och sist, tycker ni inte hon överreagerade en aning? jag bad i princip den andra tjejen att försvinna :S
Och bara för att jag just skrev till henne lacka min flickvän ur totalt,jag ber om ursäkt ca 14872 ggr men inte fan hjälpte det.
Hon vägrar reda ut det i tele så får gå genom sms (som bara gör det ännu värre) Hon säger bla att om jag skriver till henne igen är det slut etc.
En annan sak är att de ända tjejer jag har på msn är min flickvän och syster.
Och sist, tycker ni inte hon överreagerade en aning? jag bad i princip den andra tjejen att försvinna :S